Gerdek Gecesi İlk Beraberlik Ve Sonrası

36.2K 63 17
                                    

Gerdek gecesi ve ilk cinsel birleşme için eşler, psikolojik ve cinsel bilgiler yönünden hazırlanmalı ve bilgilendirilmeli gerekirse kendileri öğrenmelidirler. “Hemen aceleye getirme!” uyarısı nerede ise yüksek ihtimalle kulak ardı da edilecektir. Nice zamandır hayalini kurup, dört gözle beklediğiniz bu işi gerçekleştirmek için de acele etmenizden daha doğal bir şey de olamaz.

Sizi kaygılandıran ve endişe ettiren noktaları da bir önce çözümleyip geride bırakmayı istemek de gayet doğaldır. Bir süre kafanızı kurcalayan sorulara bir an önce çözüm bulmak için sabırsızlanmadan olmaz. Kısacası ağırdan almak konusundaki tüm uyarı ve kararlara karşı duyulan kaygı, merak ve heyecan büyük bir olasılıkla sizi evliliğin ilk cinsel birleşmesinde aceleci olmaya itecektir.

İnsan cinsel birleşme konusunda ne kadar çok şey duymuş ya da okumuş olursa olsun, bu olayda kendi vücudu, kendi benliği de yer aldığı zaman işler biraz değişir. Kadın, ilk cinsel birleşmesinde büyük ihtimalle hemen orgazm olmayacaktır.

Erkeğin tipik tepkisi, çok çabuk orgazm olarak erken bir şekilde boşalmaktır. Gene tipik olarak görülen, hem kadın hem kadın büyük ihtimalle kendilerinde bir eksiklik olduğuna inanarak suçluluk duygusuna kendilerini teslim edecek ki bu tamamen yersiz bir durumdur.


Yeni evlenen çiftlerin çoğu birbirlerine alışmamışlardır ve bu konuda birbirlerine alışmaları gerekir. Birbirlerinin neyi sevip sevmedikleri, ne tür fantezileri istedikleri ve vücutlarının da ritmini öğrenmeleri gerekmektedir. İlk birleşmede eşlerin ikisinin de güvensiz olması gayet doğaldır. Bu güvensizliğin doğal olduğunu bildiğiniz zaman gerginliğiniz, korkularınız azabilir ki bu da çok önemli bir şeydir. Çünkü bir kez “Eyvah” diye bir korkuya kapıldınız mı gerçek bozuklukların baş göstereceğinden de emin olabilirsiniz.

Gerdek gecesinde cinsel birleşme esnasında gelinin geleneksel olarak çektiği can acısının başlıca nedenlerinden birisi vajina girişindeki kasların aşırı sıkışıp, gerilmesidir. Vajina giriş yapmaya çalışan erkek, bu işi gerçekleştirebilmek için vajina girişini zorladıkça kadın can acısı çekecektir. İşte bu kasları kadın bilinçli olarak, bir dereceye kadar gevşetip gevşek de tutabilir.


Gerçekte kızlık zarı, vajina girişini ancak kısmen kapatabilen, oldukça da ince bir yapıya sahip zardır. Tümden kapalı olması mümkün değildir, en azından adet kanı oradan akacaktır. Kızlık zarı kiminde çok küçük, kiminde geniş olmaktadır. Kimisi kalın kimisi de inceciktir. Kızlık zarı elastik bir dokuda olduğu için zarda olan aralık, kas gevşetmesi ile ya da penisin zorlanması ile genişlerse, bu durum biraz kanamaya ve geçici bir ağrıya neden olmaktadır. Ancak bu durumda vajina bir zarar görmez.



Kasları tamamı ile kontrol edemeyen kadının ilk birleşme heyecanı sırasında iyice gerginleşmesi de normal bir durumdur Üstelik normal olarak cinsel ilişki durumunda ki heyecandan dolayı, vajinanın iç duvarlarının sızdırdığı kayganlaştırıcı, nemlendirici salgılar da bu gerginlik yüzünden iyice kıtlaşacaktır. Bu yüzden de kızlık zarı normal olan gerginliğinden, daha da gergin bir hale gelecektir. Bu da eşlerin endişeye kapılmasına sebep olabilir. Bu yüzden o esnada hemen biraz ara vermek, konuşmak ve dinlenmek gerekmektedir. O esnada eşiniz ile güzel muhabbetler edebilir, eşinize anlayışlı yaklaşabilirsiniz. Gerginlik gittikten sonra da ilişkinize devam edebilirsiniz.




İlişkiniz tamamlandıktan sonra ise özellikle erkekler kesinlikle Gerdek Gecesi İlk Beraberlik Ve Sonrası
kavramında olmamalıdırlar. Her iki tarafta cinsel organlarını temizlemeli, abdest alınmalı ve o geceyi huzurlu bir şekilde geçirmelidir.


GERDEK GECESİ/EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin