Gerdek Gecesinde Romantik Girişimler

8.1K 10 1
                                    

Biten düğün yorgunluğunun ardından, eşler artık birbirlerinin bir ömür geçireceğinin temellerini atacağı zifaf odasına (gerdek odasına) gelirler. Odada yapılan en ufak değişiklik, bir tane gül bile o geceyi romantik kılabilir. Hatta yakacağınız ufacık bir mum bile o gecenin ambiyansını olumlu şekilde etkileyecektir. Her şey önemli olduğu gibi o anda olabilecek durumlarda çok önemlidir. Eşler, kendilerine hazırlanmış ya da hazırlayacakları kuruyemişleri, meyveler ve içecekleri fazla almamak kaydı ile alarak muhabbet edebilirler.

Sohbeti biraz koyu duruma getirince, samimiyetin başladığı noktada damat geline yavaş yavaş yaklaşır, öncelik ile elleri ile geline nazik, yumuşak ve şefkatli okşamalarla dokunma alışkanlığını kazanır ve gelini de artık kendisine dokunmaya alıştırır. Sonra gelini öpmeye başlar, ancak damat asla aceleci bir şekilde yaklaşmamalıdır. Damat iyi huylu, ses tonu romantik bir şekilde ayarlanmış, oldukça nazik ve anlayışlı bir kişilik sergilemek zorundadır. Çünkü bu gece çok önemli bir gecedir ve bu gece de yapılması gereken en ufak iyi ya da kötü hareketler evliliğin ilerleyen zamanlarında da etkisini olumlu ya da olumsuz şekilde elbette belli edecektir.

Bir müddet sonra gelinin gerginliğinin ve tedirginliğinin gittiğini hisseden damat, romantik bir ortam yaratarak odayı hafif loş ışıkta tutabilir. Bu durum, gelinin daha rahat soyunmasını da sağlar.

Özellikle gelinin rahat olabilmesi için soyunur iken damadın geline arkasına dönmesinde de yarar vardır.  Bu esnada eşinize onu ürkütmeyecek ve zarar vermeyecek şekilde dokunuşlarınızda çok önemli bir husustur. Eşinize yaklaşımınız, eşinize söyleyeceğiniz sözler hatta dokunuşlarınız bile yumuşacık olmalıdır. O gece argodan uzak durmalı, eşinize de bunu yansıtmalısınız.

GERDEK GECESİ/EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin