Cimada Müstehap Ve Mekruh Olanlar

11.4K 16 6
                                    

Cima (Cinsel ilişki)’de Müstehap Olanlar;

〰Cimaya Eûzü Besmele ile başlanması sevaptır. Niyeti kendini ve hanımını zinadan korumak ve hayırlı bir evlat yetiştirmek olmalıdır.Cima başlamadan önce, kadın ile kafi miktar oynaşmak ve kadında kuvvetli bir arzu belirledikten sonra başlamak gerekmektedir. Böyle bir başlangıç olmadan cimaya girilmek de kadına cefadır.Cima esnasında acele etmemeli, kadının tatmin olmasını da beklemelidir.

〰Cima bitince hemen çekilmemeli, biraz daha birlikte kalarak uzatılmalıdır.Cimadan sonra tekrar ilişkide bulunmak ya da uyumak için, avret yerlerini yıkamak gereklidir. Abdest alınmalı yâda gusletmek hemen lazım değil ise iyi olur.Cimanın Pazartesi ve Cuma geceleri gerçekleşmesi de iyidir. Diğer geceler de de bir sakıncası yoktur caizdir.






Cima (Cinsel ilişki) Esnasında Mekruh Olanlar:

〰Cima durumunda kıbleye karşı ayakları uzatmak.Yorgan ve yorgana benzeyen bir örtü kullanılmadan, açık olarak cimada bulunmak.Tam orgazm olacak iken konuşmak, gülmek, sesini yükseltmek mekruh durumdur. Bu durum, çocuk için konuşma aksaklıklarına sebep olabilir. Bu konuşmalar, cima zevkini de kısarak, tatsızlık doğurmaktadır. Konuşma, fısıldama gibi durumlar cima başlangıcında olabilir, bunda bir sıkıntı yoktur.

〰Cima esnasında eşinin ve kendinin avret uzvuna bakmak mekruhtur. Bu görme sıkıntılarına ve unutkanlığa da sebep olabilir. İhtiyaç durumunda eşler birbirlerine tepeden tırnağa bakabilirler, bunda bir sakınca yoktur.

〰Kameri aylarının ilk, orta ve son gecelerinde cima etmemeye özen göstermeli, hatta girmemelisiniz. Eşler arasında geçen cinsi ilişkilerde ilgili mahrem durumların da başkalarına ifşası olmamalı ve yayılmamalıdır. Bu büyük bir günah ve haramdır.

GERDEK GECESİ/EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin