Gerdek gecesi hemen hemen tüm erkek ve kadınların o gece için beklediği büyük bir performans ile sonuçlanması için elinden gelen bütün kozların oynandığı, aşk oyunlarının yüksek performans gösterdiği ve cinsel anlamda da en büyük adımlardan birisinin atıldığı gecedir. Ancak bazen bu gece istenildiği gibi ilerlemeyebilir. Gerek kadın gerek ise erkek için oluşan bazı olumsuz sebeplerden dolayı, iktidarsızlıklar meydana gelmektedir. Genelde bakıldığı zaman erkekler tarafından gerçekleştirilen bu iktidarsızlıkları maddeler halinde siz değerli okurlara sunuyoruz.
Uzun Bir Zaman, Aşırı Derecede İlişkide Bulunmanın Sebep Olduğu Fazla İsraf: Bir erkeğin o gece eşinin ilkinden önce kendisinin ilişkilerde bulunduğu zamanlarda harcadığı fazla performans ve ilişki teknikleri o gece iktidarsızlığa sebep olarak, erkeği ve kadını da psikolojik olarak etkiler.
Sinir Yollarını Tahrip Eden Ve Vücudun Bazı Performanslarını Eriten Hastalıklar: Genelde bu tür bir iktidarsızlık problemi önceden cinsel bilgisi olmasına rağmen, girdiği ilişkilerde bilgilerin dışına çıkarak hareketlerde bulunan bireylerde görülmektedir.
Aşırı Yorgunluk: Düğün gecesinde ya da kişinin psikolojik ve bedensel olarak yarattığı bazı faktörlerden dolayı, metabolizmanın aşırı yorulması ile gerçekleşmeyen bazı ereksiyonlardan dolayı bir faktördür.
Hamileliğe Karşı Kullanılan Bazı Prezervatifler: Her şeyin doğalı güzeldir sözü bu gece için yaşanan olay için geçerli bir sözdür diyebiliriz. Çünkü o gece ilk birleşme olacağı için, henüz tecrübesini bulundurmadığınız şeyleri bedeninizden uzak tutmanız tavsiye edilmektedir. En azından o gecenin sadece doğallığını yaşamanız tabii bir durumdur.
Tiksinme, Aşırı Şefkat Ve Sevgiden Doğan Hürmet Duygusu: Bu durum eşler arasında vücutları daha tam tanımadan birbirlerini ilk defa gördüklerinden dolayı, o an ki şaşkınlık ve endişe durumu içerisinde istem dışı tiksinçtik olabilir. Bu durum aslında eşler için çok kötü bir durumdur, çünkü bir gecelik değil artık hayatınızı paylaşacağınız için burada çok hassas olmanız gereklidir. Bazı kadın ve erkekler de aşırı romantik oldukları için, o gece de eşini farklı bir durumda karşılayacağından dolayı şefkatli bir şekilde “Kıyamama” duygusu etkisinde kalarak, eşinize fazla yaklaşamaz. Bu durumda hemen karşı çift engel olarak o gece birbirlerine teması gerçekleştirmesi için romantizmi erotizme çevirmelidir.
Şiddetli Korku Ve Endişeler: Genelde genç kızlarımızda karşılaşılan bu durum, ilk gece korkusu ve “Acaba acır mı?” düşüncelerinden dolayı gelmektedir. Bu durumda erkek gayet anlayışlı ve sabırlı bir şekilde eşine güzel yaklaşmalıdır.
Gıdasızlık: Düğün esnasında ya da düğünden sonra gerdek odasında yemek yeme, bir şeyler içme gibi durumlar vücudu etkileyerek kişinin performansını düşürmektedir. Çünkü bu durumlar her iki tarafında yavaş hareket etmesine ayrıca belirli rahatsızlıklara sebebiyettir.
Alkollü İçecekler Ve Uyuşturucu: Bu gecede kesinlikle eşler tarafından alkol ve alkole yakın olan durumlardan uzak durulmalıdır. Çünkü o gece kendinizde olmalı, size yasaklanan şeyleri gerçekleştirmemeniz gereklidir. Yanlış bir söz, aşırı rahatlık bu geceyi etkiler.
●Yukarıda belirttiğimiz iktidarsızlık durumu, ekseriyetle geçicidir ve hemen hemen hepsinin de çaresi bulunmaktadır. Doğru teşhis ile olayın adı koyulunca, tedavisi de ne uzundur ne de zordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERDEK GECESİ/EVLİLİK
No Ficciónİlk gece korkunuzu ve evliliğe dair bilgileri huzurunuza sunmuş olacağım. Kitap "cinsellik" barındırdığından yetişkin kategorisindedir. +18 hikaye içermez.