Kızlık Zarı

8.3K 15 1
                                    

Gerdek Gecesinde Kızlık Zarının Yırtıldığı Nasıl Belli Olur? Neler Yapmalıyım?

Gerdek gecesinde cinsi temas sırasında her iki tarafında ruhen ve bedenen çok iyi bir durumda hazırlanmış olmaları, eşini başarılı bir şekilde uyarması ve her iki tarafın da cinsi heyecan bakımından zirve denilebilecek durumda olmaları halinde neredeyse hiç acı gerçekleşmez. Aşırı heyecan, aşırı zevk ağrı hissini de ortadan kaldıran durumlardan bir tanesidir. Eğer gerçekten eşinizi istiyor ve hazır iseniz eşiniz ile aşk oyunları oynamaktan çekinmeyin,  eşinizi tahrik etmek için ön sevişme sırasında vücudunu keşfetmeye çaba gösterin, uyarıldığı en hassas bölgeleri bulmanız da avantajlı olacaktır.

Gelelim asıl konumuza, kızlık zarının yırtılmasında, kanama ve acının hafifletilmesi için eşlerin yatakta aldıkları ya da alacakları pozisyonlarda önemlidir. Bunun için, genç kız bacakları ayrık ve dizleri bükülmüş bir durumda, sırt üstü durmalıdır.



Erkek ise diz ve dirseklerinin desteğini kullanarak, cinsel uzvunu eşinin döl yoluna üst taraftan ve üst kenarları boyunca aşağı tarafa doğru kaydırarak koymalıdır. Burada cinsiyet organının hazneye girişi esnasında, eşinin hazne ağzının tabii açıklığı da yardımcı olur. Bu esnada zar gerilmekte ve yapılan basınç ile umumiyetle iki yerden ve arkaya doğru yırtılır. İşte, sözü geçen ağrı ise bu anda zarın direnci ile erkeğin cinsi uzvunun yapacağı güçlü tazyik karşı karşıya geldiği zaman hissedilmektedir. Böyle bir durumda ise genç kızın kalçalarını küçük bir hareket ile kasarak eşinize yardımcı olması ve hafifletmesi de gerekmektedir.


Tahriş ve acıma gibi durumlarda, sonraki bir temas için 1-2 gün ara vermek eşler için iyi olur. Karşılıklı istek var ise, ertesi gün ya da birkaç saat sonra da temas gerçekleşebilir. Aşırı istek olduğu zaman acı hissedilmez. Kızlık zarının yırtılması ile gelen kan durmaz ise, panik yapmadan genç kız sırt üstü vaziyette dizlerini kaldırıp bacaklarını da kasarak birleştirmelidir. Kanama çoğu zaman kendiliğinden bir süre sonra durmaktadır. Nadiren de görülse durmadan aktığı durumlarda ise en yakın sağlık merkezine gidilmelidir. Kızın zarının yırtılması esnasında yırtık bazen kızlık zarından vajinaya doğru genişlemektedir. “Deflorasyon” kanaması ( kızlık zarının yırtılması ) diye belirtilen bu durum genelde ön sevişme durumlarının daha kısa sürede bitirilmesi girişimlerinden sonra görülmektedir.


Tabi her yaşanan ilk gece de kızlık zarı yırtılmaz, bazı bayanların zarları esnek olduğundan dolayı, kanama hemen gerçekleşmez. Kanama gerçekleşmediği takdirde ise en az 48 saat içerisinde bir uzman doktora gidilmesi sizler için daha iyi olmalıdır.

GERDEK GECESİ/EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin