Orgazm

8.9K 10 1
                                    

Gerdek Gecesinde Kadında Orgazm Esnasında Ne Olur?

Aslında orgazm durumu kadından kadına ve bir durumdan diğerine göre farklı olabilir. Genellikle zevkin doruk noktasına varıldığında, geniş bir ölçüde kontrol edilemeyen ve klitoris üzerinden vajinaya, rahime, prine ve anüs bölgelerine ve çoğu kez de tüm beden üzerine yayılmış olan ritmik kas kasılmaları kendini gösterir. Vajina, ön kısmın üçte birlik bölümünde zevk dolu bir şekilde kasılarak daralır ve bu bazen de vulvaya ve döl yatağına kadar da artış gösterir. Beyin dalgaları karakteristik bir şekilde değişim gösterir; kalp hızı artar ya da bir ritmik vuruş eksiklik gösterir, yüz ifadesi de çoğu zaman istem dışı değişmektedir.




Bilinç ise o an “tam anlamı ile kendinde” ya da “silinmiş gibi” olabilir. Bazı kadınların aynı zaman içerisinde yoğun bir renk duyarlılıkları olur, bazısı gözlerini kapar, derin derin nefes verir, sesler çıkartır, bazıları ise sessizce o anın tadını yaşar. Orgazmın her biri sadece birkaç saniye sürer, azami olarak da yarım dakika. Orgazm sonrasında ise belli bir süre dinlenmesi gereken erkeklerin aksine kadınlar orgazmı kısa zaman aralarında, arda arda yaşayabilirler. Ancak bu daha çok dış ve iç şartlara bağlı olarak, bir tek orgazmda olduğu gibi, zorla meydana da getirilemez.



Cinsel zevk, beden ve ruh arasındakikomplike bir yapıdır. Hiçbir suretle mekanik işlemez ve her defasında da şekil değiştirebilmektedir.



Gerdek gecesinde ise kadınların ilk tecrübesi ve ilk ilişkisi olacağı için bu duruma biraz endişe ile yaklaşabilir ve kısa süreliğine de tereddütte bulunabilir. İlk defa yaşayacakları bir durum olduğundan dolayı belki kendilerinden çekinecek, ya da eşlerinden geri planda duracaklardır. Ancak korkmayın bu sizin elinizde olmayan ancak eşinizin de bilhassa hoşuna gidecek bir durum olacaktır. Kendinizi orgazm etmek ve eşinizin sizi orgazma ulaştırması için, zevk ve mutlu bir şekilde ilişkinizi sürdürerek olumlu sonuçlar almalısınız. Orgazm çok korkulacak ya da vücuda herhangi bir zararı dokunacak durum değildir.




Cinsel ilişki esnasında bunu yakalamak da oldukça basit bir durum olmadığından dolayı, ilk gecenin endişelerinden uzun durarak, tadını çıkartmanız sizin için daha da iyi olacaktır. Özellikle arda arda gelecek olan orgazmlar sizi daha tatmin edecek ve buna alıştıkça, sürekli partnerinizi arzulayarak orgazm olmak için bizzat siz kendinizi zorlayacaksınız.

GERDEK GECESİ/EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin