Το ένα μετά το άλλο διαδέχονταν τα γοργά βήματα της Amanda και η ανάσα της γινόταν και ολοένα και πιο βαριά καθώς μεγάλωνε και η κλίση της πλαγιάς που προσπαθούσε να ανέβει η νεαρή κοπέλα. Όταν επιτέλους κατάφερε να φτάσει στην κορυφή αντίκρισε την Emily καθισμένη σε ένα βράχο να αγναντεύει μελαγχολικά προς την κοιλάδα.
- Μην του δίνεις σημασία Emily. Ένας γέρος άνθρωπος είναι, που απλά έγινε πιο δύστροπος με το πέρασμα του χρόνου.
Ψέλλισε ξερά η Amanda προφέροντας με δυσκολία τις λέξεις, προσπαθώντας παράλληλα να αναπληρώσει τις χαμένες αντοχές της.
- Δεν θα υπάρξει άλλο δράμα από εμένα Amanda. Έχω κουραστεί πια να παλεύω και να μην δικαιώνομαι. Αν είναι γραφτό μας να αφήσουμε σε αυτό το νησί την τελευταία μας πνοή, τότε θα πρέπει να το αποδεχτούμε χωρίς περιττές αναστολές. Άλλωστε ο θείος σου δε πιστεύει σε μας.
Αποκρίθηκε εκείνη και το βλέμμα της διαπέρασε τα όρια της κοιλάδας παραμένοντας το ίδιο απλανές.
- Emily άκουσε με προσεκτικά, ίσως έχουμε μία ευκαιρία να φύγουμε από εδώ, για αυτό μην χάνεις την ελπίδα σου. Ο θείος μου το κρατούσε καιρό μυστικό από εσένα αλλά πιστεύω πως ήρθε ο καιρός να το μάθεις. Υποστηρίζει ότι μπορεί να έχεις σχέση με την Ισαβέλλα και αν αυτό ισχύει και υπάρχει συγγενικός δεσμός μεταξύ σας, τότε μόνο εσύ μπορείς να μας οδηγήσεις στον θησαυρό.
- Αυτό είναι απίθανο Amanda, εγώ μεγάλωσα και γεννήθηκα στην Αμερική, τι σχέση μπορεί να έχω με την Ισαβέλλα;
Αποκρίθηκε η νεαρή κοπέλα με απόλυτη σιγουριά και τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα, δηλώνοντας έμπρακτα την δυσπιστία της.
- Το ξέρω ότι σαν υπόθεση παίζει στα όρια της φαντασίας αλλά είναι η μοναδική μας ελπίδα, η μοναδική μας ευκαιρία ακόμα και αν είναι μύθος. Πες μου Emily σε παρακαλώ, υπάρχει κάτι παράξενο που να σου συνέβη από τότε που ήρθατε στο νησί; Οτιδήποτε και αν είναι αυτό, εγώ θα σε πιστέψω.
Συνέχισε η Amanda και ενέσκηψε μπροστά από την Emily, περιμένοντας υπομονετικά μια θετική απάντηση.
- Υπάρχει ένα όνειρο.. , αλλά σίγουρα δεν έχει καμία σχέση είμαι απολύτως σίγουρη.
- Τι όνειρο Emily; Μίλησε μου ελεύθερα.
- Να ξεκίνησε από τη στιγμή που εγκατασταθήκαμε στο πατρικό σου. Στην αρχή ήταν ένα απλό όνειρο, αλλά μετά απέκτησε τεράστιες διαστάσεις και από τότε το βλέπω κάθε βράδυ τώρα πιά.
YOU ARE READING
Isolation
AdventureΤέσσερις φίλοι επιλέγουν ένα απομακρυσμένο εξωτικό προορισμό για να περάσουν τις διακοπές τους. Τα πράγματα όμως περιπλέκονται καθώς βρίσκονται μοιραία απομονωμένοι σε ένα μακρινό νησί. Μέσα από το ταξίδι αυτό, θα δυσκολευτούν μερικές φορές και θα α...