Στην παγίδα του λύκου

105 26 12
                                    

Ή αυγή βρήκε τον Liam ξαπλωμένο στο έδαφος. Ήταν τόσο εξαντλημένος, τα γεγονότα της προηγούμενης μέρας τον είχαν απασχολήσει αρκετά, τόσο ώστε να μην κλείσει μάτι όλη τη νύχτα. Ο Liam πάλευε με τον εαυτό του σε μία άνιση μάχη. Τα συναισθήματα του τον είχαν κυριεύσει αγωνία, άγχος, περιέργεια. Δεν είχε τη υπομονή για να κατανοήσει πλήρως, πως βρέθηκαν στο νησί οι τρεις τους ή πως ο Jacob τους είχε προδώσει. Είχε κουραστεί πια και το μόνο που σκεφτόταν ήταν η επιστροφή στο σπίτι του. Δεν είχε ακόμη ανοίξει τα βλέφαρα του όταν άκουσε βήματα να τον πλησιάζουν. Ήταν ο Noah. O Liam ανακάθισε και έμεινε να κοιτάζει τον φίλο του.

- Liam πήρα μία απόφαση.

Είπε ο Noah. Ή φωνή του ήταν δυνατή και το ύφος του ψυχρό και άγριο. Ή απόγνωση του ήταν φανερή και στο πρόσωπο του ήταν
ζωγραφισμένη ή οργή από τις πράξεις του αδελφού του.

- Σε ακούω Noah.

- Ο Jacob μας γύρισε την πλάτη Liam, μας χρησιμοποίησε και κυρίως εμένα που είμαι αδελφός του. Θα μπορούσα να τον συγχωρέσω αλλά δε θα το κάνω, προτού μάθω την αιτία της απόφασης του να μας προδώσει.

- Noah, είσαι πληγωμένος ψυχικά. Το καταλαβαίνω, ο αδερφός σου σήμαινε πολλά όμως πρέπει να στραφούμε αλλού τώρα.

- Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις Liam, ο Jacob είναι υπόλογος σε μένα και δεν θα φύγω από αυτό το νησί αν δε μάθω το λόγο για τον οποίο μας εγκατέλειψε.

- Νoah, δεν είμαστε μικρά παιδιά πια. Δεν πιστεύω ότι θέλεις να κυνηγήσουμε έναν δολοφόνο, απλά και μόνο για να αντιμετωπίσεις τον αδελφό σου. Καταλαβαίνεις πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος που διατρέχουμε οι τρεις μας. Προπαντός για την Emily, που δεν φταίει σε τίποτα.

- Καταλαβαίνω, έχεις δίκιο, είναι σκέτη τρέλα όμως πρέπει να το κάνω Liam. Το μίσος που νιώθω για τον Jacob είναι το ίδιο, αλλά θα τον βρω και θα μάθω γιατί με απέρριψε από την ζωή του. Δεν μπορώ να σε αναγκάσω να με ακολουθήσεις, αυτό θα ήταν πολύ εγωιστικό από μέρους μου. Πάρε
τον χρόνο σου Liam και ενημέρωσε με όταν
αποφασίσεις.

Ο Liam ξεφύσηξε, άλλος ένας τοίχος υψωνόταν μπροστά του. Από τη μία ήθελε να εξαφανιστεί από αυτό το καταραμένο νησί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, από την άλλη όμως δεν μπορούσε να αφήσει τον Noah να πάει μόνος του σε μία αποστολή αυτοκτονίας. Έκλεισε τα μάτια του και σκέφτηκε για αρκετό διάστημα. Ο Noah είχε ήδη φύγει για το δωμάτιο του, αφήνοντας τον Liam βυθισμένο στις σκέψεις του. Βρισκόταν ήδη μέσα στην καλύβα και συγκέντρωνε τα ελάχιστα υπάρχοντα που του είχαν απομείνει από την συντριβή του αεροσκάφους. Πήρε μία τσάντα και τοποθέτησε βιαστικά προμήθειες για το ταξίδι του. Καρποί, φαρμακευτικά βότανα και ένα σωρό άλλα πράγματα και ετοιμάστηκε. Ταυτόχρονα ο Liam, μπήκε τρέχοντας στην καλύβα.

IsolationHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin