- Απίστευτο!
Ψέλλισε η Emily με τρεμάμενη φωνή καθώς το έκπληκτο βλέμμα της εξερευνούσε κάθε σπιθαμή του δωματίου που απλωνόταν μπροστά της.
- Δεν μπορεί να είναι αλήθεια.
Συμπλήρωσε ο Liam, αντικρίζοντας με ανάλογο τρόπο το εσωτερικό του δωματίου.
- Ήμουν σίγουρος ότι η περιουσία της Ισαβέλλας ήταν πραγματική και τώρα απλώνεται ολόκληρη μπροστά στα μάτια μου!
Αναφώνησε ο Valerio γεμάτος ενθουσιασμό.
Τα γαλανά μάτια της Amanda παρέμειναν αμετακίνητα πάνω στο θέαμα που μόλις είχαν αντικρίσει, ενώ βαθιά μέσα της η κοπέλα προσπαθούσε με κάθε τρόπο να διαχειριστεί την εικόνα που μόλις είχε ξεδιπλωθεί μπροστά της. Στο εσωτερικό του δωματίου βρισκόταν αναμφίβολα ολόκληρη η περιουσία του βασιλικού θρόνου της Ισπανίας, η οποία βρισκόταν ακόμα εκεί ανέγγιχτη και σχεδόν απροσπέλαστη θα έλεγε κάποιος στο πέρασμα του χρόνου. Περιμετρικά στο δωμάτιο υπήρχαν στοιβαγμένοι τόνοι από πολύτιμους λίθους κάθε είδους και μεγέθους. Η ταυτότητα μερικών πετρωμάτων ήταν αναμφισβήτητα ευδιάκριτη στα άπειρα μάτια της παρέας των τεσσάρων φίλων. Κάτι που προφανώς προερχόταν από την ιδιαίτερα διαδεδομένη φήμη που είχαν αποκτήσει μερικά εξ αυτών με την πάροδο του χρόνου. Διαμάντια, ρουμπίνια και σμαράγδια αποτελούσαν μερικά μόνο είδη από τους εκατοντάδες χιλιάδες λίθους που μπορούσε να αντικρίσει κανείς. Η βασιλική περιουσία ωστόσο απαρτιζόταν και από σπάνια κομμάτια, αρκετά εκ των οποίων δεν συναντώνται ακόμη και σήμερα αυτοφυή σε ισπανικά εδάφη. Ο μουσγκραβίτης για παράδειγμα ο οποίος προέρχεται από την Αυστραλία ή ο σερενμπίτης ο οποίος ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά σε ασιατικά εδάφη και ειδικότερα στη Σρι Λάνκα. Εντός του δωματίου υπήρχαν επίσης αμέτρητα κειμήλια και αντικείμενα φτιαγμένα από ατόφιο χρυσάφι και ασήμι, ενώ βρίσκονταν διάσπαρτα σακιά με χρυσά νομίσματα της εποχής.
- Πρέπει να είναι του δέκατου έβδομου αιώνα.
Είπε ο Noah καθώς τα ασφυκτικά γεμάτα σακιά του κίνησαν την περιέργεια.
- Ίσως είναι πορτογαλικά Ρεάλ ή Εσκούδος του πράσινου ακρωτηρίου!
Αναφώνησε η Amanda με στόμφο, πλημμυρισμένη από ενθουσιασμό.
- Δε μας ενδιαφέρει πως ονομάζονται, μονάχα αναλογιστείτε την αξία που θα έχουν σε περίπτωση πώλησης!
Πρόσθεσε ο Liam και διαπέρασε το κατώφλι του δωματίου πλησιάζοντας τα σακιά με τα νομίσματα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Isolation
AventuraΤέσσερις φίλοι επιλέγουν ένα απομακρυσμένο εξωτικό προορισμό για να περάσουν τις διακοπές τους. Τα πράγματα όμως περιπλέκονται καθώς βρίσκονται μοιραία απομονωμένοι σε ένα μακρινό νησί. Μέσα από το ταξίδι αυτό, θα δυσκολευτούν μερικές φορές και θα α...