Ιστορικές αναδρομές

33 7 14
                                    

Τα μεσάνυχτα βρήκαν την Amanda και τον θείο της Valerio άγρυπνους στην κουζίνα. Οι δυό τους συζητούσαν προσπαθώντας να βρουν άκρη σε αυτήν την παράδοξη αλληλουχία από λεπτές κινήσεις που επηρέαζαν σε μεγάλο βαθμό την παραμονή της παρέας στο νησί. Ο ψυχικός κόσμος της κοπέλας περιείχε μονάχα άγχος και ανησυχία πλέον, ενώ ο τρόμος την επισκεπτόταν σε κάθε της σκέψη σχετική με τον θησαυρό. Το καμπανάκι του κινδύνου ηχούσε μέσα της έντονα και όσο τα λεπτά περνούσαν εκείνη αντιλαμβανόταν ότι πολύτιμος χρόνος ζωής χανόταν γλιστρώντας μέσα από τα χέρια της. Όχι μόνο ο δικός της χρόνος, αλλά και ολόκληρης της παρέας, μόνο που τώρα έπρεπε να επωμιστεί μόνη της την δυσχέρεια της κατάστασης καθώς το βάρος έπεφτε αποκλειστικά στους δικούς της ώμους.

- Στο είπα και πάλι Amanda σας έχω διηγηθεί και στο παρελθόν όσα γνωρίζω για το θησαυρό, δεν υπάρχει κάτι επιπλέον να προσθέσω.

- Θειε Valerio σε παρακαλώ, χρειάζομαι κάθε δυνατή βοήθεια που μπορείς να προσφέρεις. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη, άλλωστε είμαστε αναγκασμένοι και δεν υπάρχει πλέον περιθώριο χρόνου.

- Amanda μίλησε μου ελεύθερα κορίτσι μου. Ειναι φανερό ότι κάτι σε απασχολεί, εσύ δε νοιάστηκες ποτέ για το θησαυρό και τώρα ξαφνικά έρχεσαι και ζητάς τη βοήθεια μου.

- Θείε για όλα ευθύνομαι εγώ. Ή συνάντηση με τον Arrio δεν εξελίχθηκε ευνοϊκά για μας, μπλέξαμε πολύ χειρότερα και δεν νομίζω να μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό.

- Αχ Amanda, σου είχα πει να μην πλησιάσεις αυτόν τον άνθρωπο! Από μικρή ήσουν αμετάπειστη και πεισματάρα όπως ακριβώς και η μητέρα σου, αναμφίβολα έχεις πάρει το ταμπεραμέντο της. Μου τη θυμίζεις πολύ ξέρεις.

- Θείε σε παρακαλώ, ας μην κρίνουμε το αποτέλεσμα των πράξεων μου τώρα. Μόνο πες μου τι μπορώ να κάνω για να πλησίασω το θησαυρό.

- Πολύ καλά λοιπόν, εξήγησε μου τι ακριβώς έχει συμβεί για να μπορέσω να σε βοηθήσω.

- Κάναμε μία συμφωνία με τον Arrio Galgo. Μας χάρισε τη ζωή και σε αντάλλαγμα ανέθεσε σε εμάς να βρούμε την περιουσία της Ισαβέλλας δίνοντας μας ένα περιθώριο. Αυτό είναι όλο.

- Amanda συνειδητοποιείς τι ακριβώς μου λες; Δηλαδή αν δεν τα καταφέρετε μέσα σε αυτό το διάστημα θα σας εκτελέσει;

- Πολύ φοβάμαι πως έτσι είναι θείε. Αν δε βρούμε το θησαυρό σε διάστημα ενός μήνα τότε δε θα υπάρχει άλλη επιλογή.

IsolationTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang