Κεφάλαιο 2ο

113 9 5
                                    

"Σου λέω δεν συμβαίνει τίποτα, απλά είμαστε μαζί στο μάθημα της ιστορίας. "
"Και τι ήθελε τότε από εσένα; "
"Mia στο έχω πει πέντε φορές από τη στιγμή που φύγαμε από το σχολείο. "
"Ξέρω καλά τύπους σαν τον Parker και είμαι 100% σίγουρη ότι δεν ήθελε να σου μιλήσει για την εργασία. "
"Δεν ξέρω τι νομίζεις εσύ, αλλά εμένα αυτό μου είπε. "
Προσπάθησα να αποφύγω το θέμα γιατί δεν ήθελα να μιλήσω άλλο για αυτόν.
"Πάντως ο Jake δεν μου φάνηκε και πολύ χαρούμενος με όλο το σκηνικό. Δεν θα χαρεί καθόλου αν καταλάβει ότι σε περιτριγυρίζει ένας τέτοιος τύπος. "
"Mia σε παρακαλώ αρκετά ασχοληθήκαμε με τον Dylan, φτάνει. "
"Καλά..."
Δεν μου αρέσει να μαλώνω με τις φίλες μου, αλλά όλη μέρα μου μιλούσαν για αυτο το θέμα και είχα κουραστεί.
Όταν φτάσαμε έξω από το σπίτι μου σταμάτησα και γύρισα να την κοιτάξω. Φαινόταν ότι στεναχωρήθηκε που της μίλησα απότομα.
"Θες να έρθεις να φάμε μαζί; "
"Μπα καλύτερα να πάω σπίτι. Έχω να διαβάσω για το τεστ των μαθηματικών. "
"Έλα βρε Mia, συγγνώμη δεν ήθελα να σου μιλήσω έτσι. Απλά σήμερα όλοι μου λένε για τον Dylan και έχω βαρεθεί. "
"Εντάξει, δεν πειραζει. Θα έρθω μόνο όμως να φάμε και μετά θα φύγω γιατί πρέπει όντως να διαβάσω. Δεν έχω καταλάβει τίποτα. "
"Ωραία! "
Μπήκαμε στο σπίτι, αφήσαμε τις τσάντες μας στο δωμάτιο μου και πήγαμε στην κουζίνα. Η μητέρα μου είχε αφήσει το φαΐ στον φούρνο. Βάλαμε στα πιάτα μας και κάτσαμε να φάμε. Καθώς τρώγαμε και μιλάγαμε για άσχετα πράγματα, εμφανίστηκε ο αδελφός μου φορώντας μόνο μια μαύρη φόρμα. Από πίσω του εμφανίστηκε μια κοκκινομάλλα και τον φίλησε στο μάγουλο.
"Εγώ φεύγω θα τα πούμε το βράδυ. "
"Φυσικά μωρό μου. "
Την φίλησε, αυτή τη φορά στα χείλη και εκείνη έφυγε. Κοίταξα την Mia, η οποία είχε μια έκφραση άδειας στο πρόσωπο της. Ξαναγύρισα στον αδερφό μου, ο οποίος έβαζε να φάει και εκείνος.
"Γιατί αυτή η κοπέλα μου φαίνεται γνωστή; "
"Γιατί την είχα φέρει στο σπίτι και την προηγούμενη εβδομάδα. "
"Αχ καημένη μου Anna τι τραβάς και εσύ. "
"Γιατί έφερες μαζί σου το σπαστικό είπαμε; "
"Σπαστικές ειναι οι γκομενές που τραβιέσαι. "
Το παραδέχομαι, είναι κακό αλλά κάθε φορά που τσακώνονται θέλω να γελάσω.
"Αμάν ρε παιδιά σταματήστε επιτέλους να τσακώνεστε. Σαν το σκύλο με την γάτα κάνετε. "
"Να μην με προκαλεί. "
"Εσύ να μην με προκαλείς μικρή, γιατί δεν θα σου βγει σε καλό. "
"Εγώ Anna λέω να πηγαίνω. "
Σηκώθηκε από το τραπέζι και ήταν έτοιμη να φύγει.
"Έλα ρε Mia, μην κάνεις έτσι. "
"Ναι ρε Mia. "
Το ύφος του ήταν ειρωνικό και η Mia εκνευρίστηκε ακόμα περισσότερο.
"Φοβάμαι Anna πως αν μείνω λίγο ακόμα θα τον σκοτώσω και δεν θελω να μπω από τώρα φυλακή. "
Πήγε στο δωμάτιο μου, πήρε την τσάντα της και επέστρεψε στην κουζίνα.
"Λοιπόν φεύγω, θα τα πούμε αύριο στο σχολείο και μακρυά από τον Parker. "
Μου έκλεισε το μάτι και χωρίς να δώσει καμία σημασία στον αδερφό μου έφυγε.
"Ποιος είναι ο Parker; "
Αυτό μου έλειπε τώρα, να έχω γκρίνια και από τον David. Πέταξα την πρώτη βλακεία που μου ήρθε στο μυελό για να αποφύγω αυτή την συζήτηση.
"Είναι ένα αγόρι που αρέσει στην Mia και είμαστε μαζί στο μάθημα της ιστορίας. "
Είδα τον David να τσιτώνεται και να με κοιτάει με έκπληξη.
"Υπάρχει αγόρι που να της αρέσει; "
"Ναι, γιατί σου φαίνεται τόσο περίεργο; "
"Είχε πει πως δεν θέλει να ερωτευτεί. "
"David, πέρνεις στα σοβαρά αυτά που είχε πει στα 8 της; "
"Την εχω ξανακούσει να το λέει. '
"Κι όμως ερωτεύτηκε τελικά. "
Σηκώθηκε από το τραπέζι απότομα και γύρισε προς τα εμένα.
"Πάω στο δωμάτιο μου να ετοιμαστώ για το μπαρ. "
"Ακόμα είναι 5."
"Πρέπει να πάω νωρίς σήμερα. "
Χωρίς να μου αφήσει περιθώριο να πω κάτι παραπάνω, άφησε το πιάτο του στον πάγκο και έφυγε.
"Αχ και να ήξερες τον λόγο που δεν θέλει να ερωτευτεί αδερφούλη μου! "

You'll be mineOù les histoires vivent. Découvrez maintenant