Κεφάλαιο 5ο

36 2 1
                                    

Η ζωή μπορεί να παίξει άσχημα παιχνίδια. Έτσι τώρα, και με την ζωη της Anna να κρέμεται από μια λεπτή κλωστή. Αν κοπεί όμως αυτή η κλωστή δεν θα υπάρχει γυρισμός. Είναι η Amna τόσο δυνατή για κρατήσει αυτή την κλωστή; Αυτό είναι ένα ερώτημα στο οποίο κανείς δεν μπορεί να απαντήσει πάρα μόνο η ίδια η ζωή.
Στον θάλαμο αναμονής του California Hospital βρίσκεται η μητέρα της, ο αδερφός της, ο Lucas και στην αγκαλιά του η Sophie, η οποία δεν έχει σταματήσει να κλαίει από την στιγμή που έμαθε τι έχει συμβεί. Ο Dylan από την άλλη στέκεται έξω από το δωμάτιο της, από την ώρα που την έφερε στο νοσοκομείο. Στην αίθουσα αναμονής μπαίνει λαχανιασμένος και ο Jake.

"Τι έγινε, που την έχουν; "

"Εσύ δεν ήσουν στους αγώνες; "

Τον ρωτάει η Sophie όλο έκπληξη.

"Όχι ακυρώθηκαν και έχω γυρίσει από το πρωί. Μου έστειλε ο Lucas μήνυμα ότι είχε ατύχημα η Anna και ήρθα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. "

"Είναι στο δωμάτιο 402 αλλά... "

Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την φράση του ο αδερφός της Anna και ο Jake είδη είχε φύγει.

"Αν τον δει εκεί θα κάνει καυγά, πήγαινε σε παρακαλώ Lucas μαζί του. "

"Εντάξει αγάπη μου, ηρέμησε πάω. "

Έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο της Sophie και έτρεξε πίσω από τον Jake. Δεν τον πρόλαβε όμως, Ο Jake είχε φτάσει ήδη έξω από το δωμάτιο της. Ξαφνιάστηκε όταν είδε να κάθεται εκεί ο Dylan.

"Τι κάνεις εσύ εδώ ρε; "

Ο Dylan γύρισε τον κοίταξε φευγαλέα, χωρίς να του δώσει ιδιαίτερη σημασία και γύρισε πάλι το βλέμμα του στο παράθυρο του δωματίου του.

"Εσύ φταις, έτσι; Εσύ της το έκανες! "

Πήγε προς τα εκείνον
, τον έπιασε από τον ώμο, τον γύρισε προς το μέρος τους και του έριξε μπουνιά στο πρόσωπο. Ήταν αρκετά εκνευρισμένος που έβλεπε τον Dylan έξω από το δωμάτιο της κοπέλας του και δεν μπόρεσε να κρατήσει το θυμό του. Την ώρα που πήγε να ανταποδώσει ο Dylan μπήκε στην μέση ο Lucas και τους χώρισε.

"Ρε πάτε καλά; Η κοπέλα κινδυνεύει να χάσει τη ζωή της εκεί μέσα και εσείς μαλώνετε; "

"Στον φίλο σου να τα πεις. Εκείνος το ξεκίνησε! "

Είπε πιάνοντας την μύτη του ο Dylan που έτρεχε πολύ αίμα.

"Εσύ πήγαινε να βάλεις κάτι στην μύτη σου, να σταματήσει το αίμα και άσε τον φίλο μου, θα του μιλήσω εγώ. "

You'll be mineDonde viven las historias. Descúbrelo ahora