Εύκολο. Σωστα ;

75 15 0
                                    

Βρέθηκε έξω από την σχολή , μεγάλη , εντυπωσιακή .
Στάθηκε έξω από της πύλες με την βαλίτσα του στο χερι κοιτώντας το παλιό κτήριο , θαυμάζοντας τον παριζιάνικο αέρα του , όταν ξαφνικα κάτι τον χτύπησε έντονα και τον έριξε πίσω ...

Σήκωσε τα μάτια του για να αντικρίσει ένα γιγάντιο, κιτρινο , φτερωτό πράγμα ... Ένα κοτόπουλο?
Και ναι, ήταν κάποιος με στολή Κοτόπουλου...

Το "κοτόπουλο" προσπαθούσε να σηκωθει βιαστικά ενώ ο Τζοναθαν έριχνε βρισιές στον αέρα ,

" ΓΑΜΩΤΟ, ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ .... Κοτόπουλο? Σοβαρά ? "

  Ο θυμός του σβήστηκε μόλις είδε ένα πελώριο κοτόπουλο να προσπαθεί να σηκωθει από κάτω .

" ΑΑΑΑΑ ΣΗΚΩΣΕ ΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,  ΕΧΩ ΑΡΓΗΣΕΙ "

Ή γυναικια φωνή που βγήκε μέσα από την στολή τον ξάφνιασε . Της έδωσε το χέρι του και την τράβηξε πάνω .

" ΧΙΛΛΙΑ ΣΥΓΝΏΜΗ , ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΑΣΎΝΗ ΜΟΥ"

Καθώς εκείνη απολογωταν ο Τζοναθαν είχε σκύψει με ένα βλέμμα τρόμου και προσπαθούσε να δει μέσα από το ράμφος .

" ΑΑΑΑΑ ΑΝΤΙΟ , ΕΧΩ ΑΡΓΗΣΕΙ , ΤΑ ΛΕΜΕ , ΚΑΛΩΣΕΙΡΘΕΣΣΤΗΝΣΧΟΛΗ. "

Το κοτόπουλο φώναζε καθώς έτρεχε .
Ένα γιγάντιο χαμόγελο έσκασε στο πρόσωπο του μόλις κατάλαβε τι είχε συμβεί .

" Τι στο - "

Είχε καιρό να χαμογελάσει έτσι.

  
                                       ................................

Μπήκε μέσα στην σχολή και το μάτι του έπεσε στον πίνακα ανακοινώσεων στα αριστερά του .
Χαρτί συγκατοίκησης .
Οι μαθητευόμενοι εμεναν εντως σχολής .

Τζόναθαν Τέρνερ καιιι............. Ρόζαλιν Χάρπερ ?!
Οοο... Αυτό είναι πιο εύκολο απ' ότι περίμενα .
Δυστηχως, υπερβολικά εύκολο. Κρίμα, ηθελα να το διασκεδασω λίγο .
Μέχρι το τέλος της ημέρας θα έχω τσακωσει το εκατομμύριο.

Μπήκε στην καμπίνα του , ή Ρόζαλιν είχε ήδη αφήσει το στίγμα της στο δωμάτιο . Πινέλα και καμβάδες παντού , μία γυαλα με δυο χρυσόψαρα στην δεξιά άκρη του δωματίου και πολλά αρωματικά κεριά στο μπουντουαρ .

Ή πόρτα πίσω του άνοιξε και μία γνωριμη φιγούρα μπήκε μέσα , μία κίτρινη πουπουλενια φιγούρα .

" ΕΣΥ "   είπαμε ομόφωνα . Εκείνη ήταν ή στιγμή που το μυαλό μου άρχισε να επεξεργάζεται της πληροφορίες . Ώστε αυτή είναι ή Ρόζαλιν Χάρπερ. Βγάλε την μασκα μωρό μου να δω με τι έχω να κάνω .

Επιτέλους , τραβάει την μάσκα . Αααα... Μαύρα μαλλιά , καρέ , της πάνε , στρογγυλά χαρακτηριστικά μα έντονο πηγούνι και μύτη , ατέλειες παντού , σημάδια ακμής , μα οι ατέλειες έχουν προσωπικότητα , πάντα . Όλοι έχουμε ατέλειες. Μα και δυναμικά σημεία . Το δυναμικό της σημείο ? Ωραία χείλη ...
  

   

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ή Ρόζαλιν δεν του έδωσε πολύ σημασία καθώς ξεκίνησε να βγάζει την στολή της μπροστά του , την κοιτούσε προσεχτικά

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ή Ρόζαλιν δεν του έδωσε πολύ σημασία καθώς ξεκίνησε να βγάζει την στολή της μπροστά του , την κοιτούσε προσεχτικά. Μέσα από την κίτρινη στολή εμφανίστηκαν τα δικά της ρούχα , μία μαύρη μπλούζα και ένα κολλητό σκούρο τζιν που κολλούσαν πάνω στο σώμα της διχνοντας την φιγούρα της .
Ότι έβγαζε από την στολή τα παρατούσε πάνω του .
Τα χέρια της στόλιζαν μερικά τατουάζ , ένα μισοφέγγαρο στον καρπό της , μερικά τριαντάφυλλα στο μπράτσο .
Άλλαξε και ένα γιγάντιο χαμόγελο στόλισε το πρόσωπο της

" ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΑΝΕ "

" - Τι?"

" ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑ ΠΆΝΩ ΣΟΥ , ΕΙΧΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΜΩΜΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟ ΒΟΔΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΦΑΙΡΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΞΥΠΝΟΎΝ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΚΡΕΟΠΩΛΕΊΟ ΕΙΧΕ ΠΕΡΆΣΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ . Ξέρεις όμως , γλυκά ματάκια στο αφεντικό ένα χαμογελακι και πευτει ξερός πήρα και αύξηση . "

" Οοοοοoookay... Με λένε Τζόναθαν"

" Ρόζαλιν ."  Του έδωσε το χέρι της

Ναι, ξέρω ποια είσαι.

Black Smoke Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz