Capitolul 13: Trecutul se intoarce

4 1 0
                                    

  Lara merse si deschise usa. Ramase muta de uimire, in fata ei aflandu-se chiar tatal ei,
caruia aproape ca ii uitase figura.

Lara doar tinea cu o mana usa, nestiind ce sa faca sau sa zica. Aproape uitase cum
arata tatal ei din momentul ce pasise pe pragul usii, iesind pentru totdeauna din casa
pe care si acum o poate vedea doar inchizand ochii. In momentele in care medita, ea se
gandea ca tatal ei probabil e mort, dar uite-l drept si sanatos in fata ei, mai batran
ce-i drept, dar fara mirosul de alcool ce-l invaluia altadata.

"-Lara. " spuse batranul, Lara inghitind cu greu nodul de emotii format in gatul ei.
"-T ... Tata ? "
"-Imi pare rau ca nu te-am anuntat ca vin, dar am adus ceva pentru Ozan. " rostise
Kahraman, intinzand o cutie de cadouri cu o funda rosie.
"-De unde stiai ca e ziua lui Ozan ? " il ia Lara la intrebari.
"-Nu ma inviti sa intru ? "
"-Raspunde ! " i se adreseaza mult mai autoritara, un aer de deja vu facandu-si simtita
prezenta in mintea ei, femeia amintindu-si cum rostise pe acelasi ton, acelasi cuvant,
fix cu 6 ani in urma, cand il intrebase pe batranul ei tata de ce le-a distrus viata ei
si surorii sale.

"-Nu am voie sa ma interesez ? Nu uita, candva am stat si eu aici. Si nu inseamna ca daca nu am mai vorbit de ceva timp, nu am vrut sa stiu de voi. "
"-Nu am nevoie de explicatii, poti sa pleci. " ii spune Lara, incercand sa para dura.
"-Unde e Ozan ? "
"-Tata, tu nu auzi ?! " incearca ea sa nu tipe, incruntandu-se.

"-Mama, cine e ? " se aude vocea micului Ozan.
"-Nimeni scumpule, ma intorc acum. " zise Lara, privindu-si tatal fara a schita nimic.
"-Scumpo, nu vreau decat sa-mi vad nepotul. "
"-Nu ma lua cu scumpo ! Nu ai niciun drept, te rog sa pleci. "
"-Lara, te rog, vreau sa-i dau acest cadou. "
"-Pleaca, acum ! Nu ma face sa sun la politie. "
"-Nu ai face-o. "
"-Esti sigur ? Ai ratat 6 ani din viata mea, si niciodata nu m-ai cunoscut cu adevarat, nu stii de ce sunt in stare cand vine vorba de familia mea. "

"-Lara, e totul in regula ? " intreaba Aras, apropiindu-se de ea.
"-Da, el tocmai pleca. "
"-Lara ... te rog. "

Privirea patrunzatoare a tatalui ei si rugamintile insistente o facura pe Lara sa cedeze intr-un final, facandu-i loc sa intre.

"-Esti in regula ? " o intreaba Aras, atat de tare incat sa auda doar ea.
"-Da, e tatal meu. " mormaie Lara, conducandu-si tatal spre gradina.

"-Ozan, e cineva care vrea sa te vada. " striga Lara, baiatul venind in fuga spre mama sa si apucand-o de mana.
"-Cine esti tu ? " intreaba baiatul, incruntandu-se.
"-Tata, tu ce cauti aici ?! " spuse Meryem surprinsa, venind cu pasi mari spre cei 3.

"-Buna, Meryem. "
"-Ce cauti aici ? " continua ea cu aceeasi intrebare.
"-Tata a venit sa-l vada pe Ozan. " ii raspunde Lara.
"-El nu se poate numi tata ! " replica plina de ura Meryem.
"-Scumpo, nu putem uita ce-a fost in trecut ? " intreba duios batranul, iar Meryem pufni isteric.
"-Ai noroc ca e Ozan aici. " spuse tanara, privind in alta parte.

"-Ozan, eu sunt bunicul tau. " incepuse Kahraman, asezandu-se la nivel baiatului, sub atenta privire a Larei.
"-Incantat ! " raspunse micutul, dand mana cu bunicul de care abia acum aflase.
"-Vrei sa vii sa-ti prezint prietenii mei ? "
"-Desigur ! " accepta Kahraman, iar Lara se aprinse.

"-Poate bunicul trebuie sa plece. "
"-Nu, acum am destul timp pentru nepotul meu. " zambi Kahraman, Ozan cuprinzandu-l
fericit de mana.

"-Il lasi sa stea langa Ozan ? " intreaba Meryem, incrucisandu-si mainile la piept.
"-Nu puteam sa tip la el sa plece de fata cu el. "
"-Lara, eu nu-l vreau pe omul asta aproape. "
"-Zice ca s-a schimbat, Meryem. "
"-Lupul isi schimba pielea, dar naravul ba. Merg sa-mi iau un pahar cu apa. " zise Meryem, plecand
nervoasa de langa sora ei, care ofta inversunata.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Heart in flamesWhere stories live. Discover now