Capitolul 12: Surprize, surprize

2 1 0
                                    

  Cu pasi mici si calculati, barbatul se apropie tot mai mult de pat, luand loc pe scaunul unde statuse Meryem. Inca o privea, parca fiind hipnotizat de femeia ce ramase la fel de frumoasa si naturala, de parca nici n-ar fi trecut printr-o operatie grea.
Luandu-si inima in dinti, se apleca spre urechea ei, soptind duios:

"-Lara, chiar nu stiu ce mi-ai facut, dar parca ma simt legat de tine ... De parca am fi cumva legati. Am vrut sa ies din viata ta, si chiar am iesit, dar uite, destinul a facut cumva sa ma intorc si sa fiu langa tine. " spuse el incet, cand ochii Larei de-un verzui unic se deschisera incet.

"-Lara?", rosteste Aras fericit.
Aras iese pe hol:
"-S-a trezit Lara"
Meryem si Mehmet se bucura, imediat venind medicul sa o consulte pe Lara.
"-Trebuie sa se odihneasca, sa fie privata de stres si suparari"
"-In regula, domnule doctor. Ne vom asigura ca va fi linistita", zise Meryem.
"-Sunt bine, nu va obositi degeaba", zise Lara putin slabita.
"-O sa te odihnesti, sa-ti recapeti puterile", zise Aras
"-Sa te faci bine repede pentru Ozan", adauga Meryem.
"-Va las sa vorbiti ca intre surori", zice Aras iesind din salon.

"-Iti multumesc pentru tot, Meryem. Ca mi-ai donat sange, ca esti aici", zise Lara.
"-Pentru tine, intotdeauna!"
"-Cum e Ozan? Sper ca nu i-ati spus ca sunt la spital", zice Lara ingrijorata.
"-E acasa, e bine. Nu, i-am zis ca ai multe treburi. Lara, vreau sa-ti spun ceva, dar nu stiu cum..."
"-Spune, Meryem", zise Lara.
"-Doamna Reyhan, sora doamnei Peride, nu are unde sa stea si m-am oferit sa o ajut lasand-o sa stea la tine. Se joaca cu Ozan, se ingrijeste de el...e o femeie buna. Sotul ei are probleme cu alcoolul si o da mereu afara din casa si biata femeie s-a saturat. Stiu ca trebuia sa te intreb pe tine mai intai, dar nu am avut cum."
"-Ai procedat bine. Doamna Reyhan e chiar o femeie buna, am cunoscut-o mai bine anul trecut la aniversarea a 30 de ani de casatorie a fostilor mei socri. Nu seamana deloc la caracter cu d-na Peride, e o femeie buna la suflet si foarte vesela. Pacat de problemele cu sotul ei...", spuse Lara.
"-Da, imi pare rau pentru ea.", adauga Meryem.
"-Mehmet unde este?"
"-Pe hol", zice Meryem.
"-Cheama-l inauntru.", zice Lara.
"-Nu vrea sa intre, se simte vinovat"
"-Nu conteaza, spune-i sa intre"

Mehmet intra, rusinat, Meryem lasandu-i sa vorbeasca intre patru ochi.
"-Vino mai aproape Mehmet, nu musc", zise Lara.
Mehmet se apropie de patul Larei, asezandu-se ca teleghidat pe scaun.

"-Ma simt vinovat si totul s-a intamplat din vina mea. Daca nu veneam ca un dement in fata casei tale, nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat...", zise Mehmet privind in jos."
"-Mehmet, nu te mai invinovati atat! Asa a fost sa se intample."
"-Stiu ca nu ma vei putea ierta ca ti-am pus viata in pericol"
"-Mehmet, eu nu sunt suparata pe tine", ii zise Lara. "Ridica privirea din pamant, uita-te in ochii mei"
Mehmet ridica privirea, privind-o in ochi pe Lara, simtindu-se inca vinovat.
"-Intelege, asa a fost sa fie. Sa ne bucuram ca eu sunt acum bine, lasa supararea deoparte. Eu nu sunt suparata pe tine, deci n-am de ce sa te iert..."
Mehmet ii zambi, apoi si Lara zambi.
"-Ma bucur ca esti bine, nu m-as fi iertat niciodata daca ai fi patit ceva...", spuse Mehmet.
Mehmet o imbratiseaza pe Lara, in semn de prietenie si de bucurie ca Lara este bine. Aras vede de dupa perete asta, simtind cum gelozia pune stapanire pe el.
Aras tusi, semn ca este in incapere.
"-Am putea vorbi pret de cateva minute doar noi doi?" o intreba Aras pe Lara.
"-Sigur"
Mehmet se ridica de pe scaun, iar cand trece pe langa fratele sau acesta ii spune:
"-Se pare ca inca esti indragostit de ea, dupa ce era sa moara din cauza ta"
Cei doi frati se privesc ochi in ochi, ca si cum ar fi doua forte ce lupta pentru iubire.

Mehmet iese din salon, trantind usa.
Aras se aseaza pe scaunul de langa patul Larei, intreband-o:
"-In calitate de avocat al tau, trebuie sa purtam aceasta discutie. Ce iti amintesti din noaptea aceea?"
"-Il adormisem pe Ozan, apoi se auzea un claxon foarte insistent. Ploua foarte tare afara. Am iesit, iar Mehmet era peste mica straduta din fata casei. Ploua foarte tare. Am trecut strada, mergand la el si vazand ca e beat. Striga la mine ca ma iubeste, duhnea a alcool, iar mai apoi m-a cerut in casatorie. Era clar ca nu gandea limpede din cauza alcoolului. I-am zis ca ar fi bine sa ii chem un taxi, sa mearga acasa in siguranta."
"-Si apoi?", intreba Aras, care inregistra cu telefonul marturisirea Larei.
"-A refuzat, tinand-o pe a lui, cu iubirea si casatoria. In momentul in care am vrut sa plec, m-a prins de brat, iar eu m-am tras, trecand in fuga straduta. Am vazut doar farurile masinii ce venea cu viteza spre mine. Atat imi amintesc"
"-Bun. Am inregistrat totul, ca sa pot avea declaratia ta audio ca proba pentru proces"
"-Despre ce proces vorbesti, Aras?", il intreba Lara incruntata.
"-Soferul acelei masini era atunci in stare de ebrietate si avea viteza mare. Daca tu pateai ceva, el intra la inchisoare. Dar chiar si asa, trebuie tras acum la raspundere"
"-Nu, nu vreau sa aud despre niciun proces, Aras. Vreau sa uit acea noapte. Acum sunt bine, vreausa merg acasa, la fiul meu, sa traiesc linistita. M-am saturat de necazuri...de cand am plecat in acea vacanta blestemata, necazurile se tin scai. Nu mai pot. Am obosit. Singurul motiv pentru care mai respir acum e faptul ca Ozan are nevoie de mine. Daca n-ar fi fost el, n-as fi rezistat."
"-Stiu, Lara, ca iti e greu. Dar daca tu pateai ceva din cauza acelui om, Ozan ramanea fara mama", adauga ferm Aras.
"-Nu vreau sa depun plangere impotriva lui. Nici eu nu m-am asigurat inainte sa trec strada. Este si vina mea"
"-Nu, Lara, principala vina este a lui si trebuie neaparat sa raspunda. Ai avut mult noroc, putea sa iti fie afectata coloana, sa nu mai mergi niciodata. Din cauza acelui om!"
"-Aras, te rog, inceteaza cu asta. Nu vreau sa mai vorbim despre acest subiect. Vreau sa ma odihnesc."
Aras iesi din salon, lasand-o pe Lara sa doarma.

Heart in flamesWhere stories live. Discover now