Μια συνιθησμενη μερα για εμας,αρχισε πηγαμε στο εργαστηριο και περιμεναμε τις διαταγες του αφεντικου μας για την επομενη αποστολη.ο Mister Ροτζερς μπηκε στο εργαστηριο και εκατσε στην μεγαλη μαυρη καρεκλα του.
''Λοιπον γκαουτσαλα,η αποστολη σας ειναι να βρειτε τον Μαρτσελο Μαρξ και να τον εξωντοσετε,ειναι σιριαλ κιλλερ,πιθανον να βρισκετε στο ξενοδοχειο 'Κοντε ντελ μαρε' καλη επιτυχια,γεια σας γκαουτσαλα''ειπε με σοβατο υφος
''Γεια σου Ροτζερςςς''ειπαμε ολες μαζι ...... ετοιμαστηκαμε,στολιστηκαμε και κατευθυνθηκαμε προς το 'Κοντε ντελ μαρε' με την ροζ κλουβα μας.Μολις φτασαμε μπηκαμε μεσα και το λεσβιονι επεςε κατω μαζι με τις βαλιτσες.
''Μωρη Εμιλυ θα σκοτωθεις''ειπε η Αννελιζ τρομαγμενη
''Εισαι καλα; μηπως χτυπησες;''ενας περιεργος τυπαρος της εδωσε το χερι του ειχε ενα μαλλι σαν να εβαλε το δαχτυλο του στιν πριζα,γιος το Αινσταιν προφανως,σηκωθηκε και του ειπε με ηρεμο αλλα ταυροχρονα μυστηριωδης υφος ''καλα ειμαι,εσενα αληθεια πως σε λενε;'' αυτος κολλησε,κομπλαρε,σαν να καταπιε την γλωσσα του,δεν απαντουσε.
''Δεν εχεις ονομα;'' ''Εμ εχω αλλα δεν το θυμαμαι,προσωρινη απωλεια μνημης εχω'' ειπε ο τυπος δειλα δειλα
''Ελα παμε να φυγουμε Εμιλυ, ασε τον ανθρωπο ησυχο''ειπα εγω (Ερρικα)
''Κατι παραξενο εχει αυτος ο τυπος''ειπε η Λουνα
''Τα μαλλια του 9α ειναι'' συμπληρωσε η Κειτ
''Τα δοντια του τα ειδατε σαν ρινοκερου ειναι'' πεταχτηκε η Αννελιζ
''Αντε κοριτσια παμε στην ρεσεψιον'' ειπα εγω αγανακτισμενη(Ερρικα)
Πηγαμε στην ρεσεψιον πατησαμε το κουδουνακι και ειδαμε εναν αντρα ψηλο με κουστουμι, ειχε δεξια του ενα καρτελακι που εγραφε <<Μιλτος>>
''Καλημερα τι θα θελατε;''
''Θα θελαμε μια σουιτα 5 ατομων παρακαλω''
''Φυσικα,405 την ροζ σουιτα''
''Ευχαριστουμε,εχετε γκρουμ;'' ειπε η Κειτ
''Φυσικα, Ηλεκτραααα, παρε τις βαλιτσες πανω''
Η ψηλη ξανθια και αχαρη γυναικα πηρε πανω τις βαλιτσες μας και εμεις μπηκαμε στο ανσασερ για τον 3ο οροφο.Μπηκαμε μεσα στη σουιτα,ευχαριστησαμε την Ηλεκτραα και αρχισαμε να τακτοποιουμε ,ξαφνικα ακουσαμε ενα ''μπιιιιιπ μπιιιιιπ'' ανοιξαμε το παραθυρο και ειδαμε 1 φορτηγακι που απο μεσα εβγαιναν 5 αγορια, το 1 πιο μαναρι απο το αλλο,μπηκαν στο ξενοδοχειο τους εξυπηρετησε ο ρεσεψιονιστ και ανεβηκαν στο 406,το κοκκινο δωματιο. Κανανε αφορητη φασαρια μας σπασανε τα νευρα, στο τελος πηγαμε εγω η Αννελιζ και η Κειτ για να τους γαμησουμε τα πεταλα, χτυπησαμε την πορτα, ενας ξανθομπαμπουρας με μαυρο μποξερακι εμφανιστηκε στην πορτα.