Ağır bir kavga ediyorsunuz. Sen bağırıyorsun. Seni susturma şekilleri;
JUNGKOOK;
"Seni seviyorum tamam mı konuyu kapat artık!"
- Diyerek bağırır ve senin sesini bastırır.
- O alttaki yazıyı düzeltiyorum "I love you"HOSEOK;
"Çok uzatıyorsun (adın) benim seni sevdiğimi bildiğin halde hiç tanımadığım insanlardan beni kıskanıyorsun. Bu şekilde ilişkimizi yıpratıyorsun."
"Hoseok sadece... Sadece seni seviyorum ve senin başkasıyla olduğunu düşünmek beni çılgına çeviriyor. Nolursun beni bırakma."
- Yanına gelip sana sıkıca sarılır.
"Asla , asla seni bırakmayacağım güzelim."
SEOKJİN;
- Bir süre seni izler. Daha sonra hızla yanına gelerek sana sarılır. Biliyordur onun kokusunun seni sakinleştirdiğini.
"Nolur böyle yalan haberlere inanma. Benim tek bir sevgilim var o da sensin. Seni seviyorum bebeğim. Böyle yaparak ikimizide üzüyorsun."
"Bende seni seviyorum seokjin."
TAEHYUNG;
Bir süre dediklerini dinler ama daha fazla dayanamaz. Yanına gelip seni kucaklar ve yatak odasına götürür.
"Çirkin şey. Kızgınken çok çirkin oluyorsun ama ben seni şimdi yatak odamızda güzelleştireceğim."
NAMJOON;
"Şu konuyu kapat yoksa hiç iyi şeyler olmayacak."
"Ne yaparsın ha ne yaparsın?!"
"Bir hafta boyunca mor bir dudak ve boyun ile gezmek istiyorsan bu senin kararın."
"Hayvan!"
JİMİN;
- Uzun bir süre seni dinler ve susmayacağını anladığında seni omzuna atar ve sağlam bir ceza vermek için seni yatak odasına götürür.
"Orda boşu boşuna bağırarak gücünü harcama çünkü birazdan o ses sana lazım olacak."
YOONGİ;
- Bağırmana dayanamaz seni acımasızca kendine çekerek sertçe dudaklarını emmeye başlar. Canının acıdığını biliyordur ama senin ders almanı istiyordur. Dakikalarca dudakların morarana kadar dişleyip emer.
"Bir dahakine bu kadar yumuşak olmam (adın)."