BTS ile ilk buluşmanız;
SEOKJİN;
- Sana karşı nazik ve iyi davranır. Sana karşı korumacı davranır. Bütün Gün boyunca elini tutar. Sana onun için değerli olduğunu kelimelerle değil yaptığı hareketler ile gösterir. Gün sonunda sana sıkıca sarılarak güven verir. Ve sen onun kollarında huzur bulursun.
NAMJOON;
- Sana karşı tavırları yumuşak Olur. Olgun bir insan havası verir ama inde bir çocuk yatıyor. Onun gamzesini sevdiğini bildiği için sürekli gülümser. Sana anlamlı güzel sözler Söyler. Seni utandırmaktan hoşlanır. Sana sık sık utanacağın şeyler Söyler. Gün sonunda dudaklarının tadına bakmadan seni bırakmaz.
JUNGKOOK;
- Gün boyu seksi hareketler yaparak seni etkilemeye çalışır. Sürekli senin utanacağın şeyler yapar. Elini tutar, insanların içinde elini beline koyarak sana sarılır. Aniden dudağına öpücük bırakır. Senin utandığında kızarmadan çok hoşlanır. Sürekli olarak tuttuğu elini öper. Gün sonu ise seni evine bırakır ve kapının önünde seni uzunca öper.
HOSEOK;
- Sana olabildiğince nazik davranır. Seni kırmaktan korktuğu için söylediği sözlere, yaptığı hareketlere dikkat eder. Sürekli sana sarılır çünkü kokunu çok sever. Sana her zaman gülümser. Dudağından çok ilk buluşmada yanağından öper seni ilk günden utandırmak istemez. Sana güven verici sözler söyleyerek yanında güvende olduğunu hissettirmek ister. Elinden tutarak seni evine bırakır ve sana seni seviyorum demeyi de ihmal etmez.
-Yandan çıkan jimini saymayın.
JİMİN;
- Gün boyu hem sevimli hem seksi olur. Burnunu boynuna sürtmekten çok hoşlanır. Seni daha çok tanımaya çalışır çünkü diğer buluşmanızda daha deneyimli olmak için. Saçını okşayıp küçük öpücükler bırakır. Seni utandırmayı sever. Ellerini elleri arasına alıp inceler. Kafasını senin bacaklarına koyup yüzüne bakar. Günün sonunda ise sana sıkıca sarılarak dudağına küçük öpücükler bırakır.
YOONGİ;
- Sana karşı biraz sert görünmeye çalışırdı ama tabiki bu tatlılıkla başaramazdı. Kulağına kirli kelimeler söyleyip seni utandırmayı severdi. Dudağını sürekli öperdi. Mızmız bir çocuk gibi olurdu. Seni herkezden kıskandığı için kalabalık yerlere götürmezdi. Sen farketmeden boynunu koklardı çünkü kokun ona harika gelirdi. Buluşmada kısa bir etek giydiğin içinde seni bir güzel azarlar bir daha giymeyeceğine emin olurdu. Gün sonu ise seni evine bırakırdı.TAEHYUNG;
- O muhtemelen senin gibi utangaç olurdu. Gün boyu sana dokunmaktan utanırdı. Elini tutuğu zaman yüzüne bakmadan yürümeye devam ederdi. Gülmen için bir sürü komik şey anlatırdı çünkü gülümsemeni çok severdi. Sana mutlaka şarkı söylerdi. Saçları ile oynamanı severdi. Bütün gün gözlerine bakmakta zorlanırdı. Gün sonu ise gün içerisinde yapamadığı şeyi bir anladık cesaretle yapıp dudağından öperdi.