Tatlı mı tatlı bir kedi besliyordun. Onu eve aldığın ilk zamanlar o kadar sorun etmiyordu ama son zamanlar fazla mızmızlanmaya başlamıştı.
Sürekli kediyle daha çok ilgilendiğini söyleyip sana trip atıyordu. Bu hallerini çok sevdiğin için inadına devam ediyordun.
O günlerden biriydi. Oppacık nasıl mı davranıyor? İşte böyle;
{ Ben kedileri fazla sevdiğim için kedi yaptım sevmeyen varsa köpek ya da başka hayvan olarak düşünsün pls ... }
Jungkook;
Kediyi kucağına almış öpücüklere boğmakla meşguldün. Hem sözlerinle seviyor hem öpüyordun onu. Ama fazla tatlıydı ve dayanmak mümkün değildi.
Jungkook mutfaktan elinde su bardağıyla çıkıp yanına gelmişti. Seni öyle görünce aynı gifteki gibi bir bakış attı.
"Cidden mi?"
"Ne?"
"Yani beni toplasan günde beş kere öpmezsin şu kediyi öpücükten bayıltacaksın. Sana inanamıyorum gerçekten."
"Jungkook abartma."
"Jungkook? Vay be şimdi Jungkook da olduk. Eskiden aşkım derdin bebeğim derdin şimdi -taklidini yaparak- 'Jongkook obortmo' diyorsun. Gerçekten aşk falan bitmiş."
Kediyi yere bırakarak ayağa kalktın ve onu omuzlarından koltuğa ittin. Sırtı hemen koltuğun başlığında yer etmişti. Elindeki bardağı alıp masaya koydun ve kucağına oturdun.
"Bebeğimmm~"
"Bırak bebeğim deme bana."
Gülümseyerek dudaklarına öpücük bıraktın. Hemen yola gelmişti. Şimdi sıra gönül almakta~
Hoseok;