√ Kendisi umursamaz tavırlarının altında çok ilgili bir eş olur.
√ Kavga sırasında oldukça sinirli olur ve özür dilemesi uzun sürer.
√ Eğer yatakta sen yoksan huzursuz olur ve uyusa bile aklı sende kalır.
√ Seninle birlikte uyumak onun için bir yaşam biçimidir.
√ 'Seni seviyorum' kelimesini pek fazla dile getirmez ama hissettirir.
√ Eğer seni ağına düşürmek istiyorsa seksi hareketler yerine kelimeler ve küçük dokunuşlar ile seni etkiler.
√ Yazdığı şarkıların çoğu senin içindir çünkü muhtemelen ya sana bakarak ya da seni düşünerek yazmıştır.
√ Ona darılırsan sana tatlılık yapar ve sonunda da kazanan o olur.
√ Eğer sen gruptan birinin fotoğraflarını ya da mv videolarını beğenirsen oldukça fazla kıskanır ve kendi fotoğraflarını açarak "Tanrı aşkına hangisi kocandan daha yakışıklı olabilir ki?" diye söylenir.
√ Sex hayatında sert bir kişiliğe sahiptir ama bazı zamanlar ise yumuşak davranmaya çalışır. Sadece çalışır.
√ Sabahları onu yataktan sürükleyerek kaldırırsın eğer kalkmazsa direk buzlu su!
√ Kıskanç bir koca olur. Sokakta sürekli elini tutarak sahibin olduğunu belli eder.
√ O küçük öpücüklerden ziyade uzun öpüşmelerden hoşlanır.
√ Eğer seni üyelerden kıskanırsa onların önünde öper. Net!
√ Kucağına oturmana bayılır. Genellikle sohbetlerinizi onun kucağında otururken yaparsınız.
√ Bütün sorunlarını sana anlatmaz ve sende sonradan öğrenirsin.
√ Sonradan öğrendiğinde normal olarak ona trip atarsın ama ne yapar ne eder kalbini kazanır.
√ Bazen sana yemek yapmaya kalkışır fakat sonuç : başarısız.
√ Çoğu kavganız onu uyandırdığın için olur.
√ Yorgun olsa bile seninle ilgilenir.
yazarınız bu bölümü yazarken bts in youtube mixini dinliyordu ve birden spring day çalmaya başladı o anda yazarınız yazmayı bırakarak POGOŞİPTA diye bağırmaya başladı syglr svglr tşk