^First Night^

7.2K 203 114
                                    

İşte o an gelmiştir... Sonunda aşık olduğun adamla beyaz bir sayfada yaşamak için ilk adımı atmışsındır bile. İmzayı atarken ki heyecanın yüzünden elinin nasıl titrediğini hatırladın bir daha. Bir kaç saat önce olanlar yüzünden gülümsemenin eksik olmaması için büyük bir nedendi.

Fakat bu güzel şeyler yanında büyük bir yorgunlukta getirmiştir bedenine. Bedenindeki her santimde ki ağrı yüzünden yüzünü buruşturdun. Son bir kaç gündür düğün telaşı yüzünden fazlasıyla yorulmuştun.

Gelinlik seçmek, düğün mekanını seçmek, yeni evinizin düzeni, düğün alışverişi ve son olarak da düğünde saatlerce ayakta kalarak oynamak. Saatlerce senin oturmana izin vermeyen arkadaşlarına ve düğüne gelen diğer insanlara içinden bir kere daha küfür ettin.

Uçaktan inmiş, arabada kalacağınız eve gidiyordunuz. Otel yerine bir haftalık denizin tam yanında bir ev kiralamıştınız balayı için. Bir ay boyunca düşünüp sonunda Meksika'nın Quintana Roo eyaletinde bulunan Cancun şehrini seçmiştiniz.

 Bir ay boyunca düşünüp sonunda Meksika'nın Quintana Roo eyaletinde bulunan Cancun şehrini seçmiştiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(şehre aşık oldum aq)

Kalacağınız eve geldiğinizde kocan arabadaki bavulları eve taşıdı. Sende yavaşça evin dışını gezerek evin giriş kapısına geldin. Fakat aniden kocan seni kucağına almış seni kapıdan içeriye kucağında sokmuştu. Havaya bıraktığın ufak çığlıkla gülümsemiş yanağına ufak bir öpücük koymuştu.

Ne kadar mutlu olsan da içten içe ne yapacağım diye düşünüyordun. Onun bu geceden fazlaca beklentileri vardı fakat senin yorgunluktan elini kaldıracak halin yoktu. Tek istediğin bu gece rahatça uyumaktı. Seni kucağında yatak odanıza götürmüş daha sonra ise yatağa otutturmuştu.

Ona nasıl söylesem diye düşünceye dalmıştın. O bavulların hepsini odanıza getirince yanına oturmuştu. Bir süre odayı sessizlik kaplamıştı. Onu üzmek istemiyordun ama fazlasıyla yorgundun da. Bir an söylemek için cesaretini toplamıştın ki o aniden ellerini senin beline sarmıştı. Şaşkınca ona bakarken o kafasını yavaşça sana eğerek ikinizin yüzünü aynı hizaya getirmişti.

Gözlerini yumup bir süre bekledin. Daha sonra dudaklarında hissettiğin sıcaklıkla gözlerini daha sıkı yumup zorunlukla karşılık verdin. Onun daha fazla ileriye gideceğini anladığında yavaşça onu kendinden uzaklaştırdın. Merakla sana bakıyordu.

"Ş-şey ben.."

"Yoksa özel gününde misin bebeğim?"

"Hayır... B-bu... Ben... Bu şey illaki bu gece olmak zorunda mı? B-ben fazlasıyla yorgunum ve bedenim artık hareket etmek istemiyor. Lütfen anlayış göster. Önümüzde bir hafta gibi uzun bir süre var.."

İşte o anda kocan;

-

-

✿방탄소년단 [BTS]~Reactions✿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin