√ Kıskanç bir koca olur. Ama dozunda.
√ Seni kolları arasına alarak saatlerce o şekilde kalabilir.
√ Her yerde küçük öpücüklerden hoşlanır.
√ Tam bir sevimlilik abidesidir.
√ Fakat yeri geldiğinde fazlasıyla seksi bir eş olur.
√ Eğer seni ağına düşürmek isterse, evde tişörtsüz gezer ve seksi hareketler yapar. Sonuç = bed room!
√ Evde sadece bir tişört ve külotla gezmene bayılır.
√ Eğer sen yukarıda yazdığım gibi bir şekilde mutfakta yemek hazırlıyorsan arkana gelip kalçalarını okşamayı ihmal etmez. Kesinlikle!
√ Beraber dizi/film izlerken eğer sen kıskandırmak için oradaki erkeklerden birini beğenirsen o da seni kıskandırmak için orada kadınlara bakarak ne kadar güzel olduklarını söyler. Bu konu için kavga edersiniz ve sonuç = bed room...
√ Turnede olduğunda üzüldüğünü bildiği için seni sık sık arayarak yokluğunu unutturmak için uğraşır.
√ Bir hata yapıp seni kızdırmışsa (aldatma gibi büyük şeyler değil küçük çaplı şeyler) eve illaki elinde bir hediye ile gelir ve kalbini kazanır.
√ Seninle birlikte banyo yapmaktan çok hoşlanır.
√ Sana sık sık lipbalm alır. Çeşitli tatlarda. Nedeni belli zaten. Kissssss
√ Eğer sen başka şeyle ilgileniyorsan ve o da onunla ilgilenmeni istiyorsa seni rahatsız eder. Kafasını boynuna gömer ve mızmızlanır. Ve sen en sonunda işini bırakır onunla ilgilenirsin.
√ Kucağına yattığında saçlarını okşamanı sever.
√ Eğer siz BTS'in yurduna giderseniz üyeler sizi öpüşürken yakalayabilir. Çünkü Jimin her yerde bunu yapabilecek kapasitede!
√ Sex hayatı duruma göre değişir. Yani bazen sert bazen ise oldukça yumuşak. Bu o anki duruma bağlı.
√ Seni öpücükleri ile sahiplenir.
√ Eğer sen bir şey yediğinde dudağına bulaştırırsan kesinlikle silmene izin vermez. Nerede olursanız olun sizi öper.
√ Seni her zaman kucağına oturtur. Zaten soluksuz geceler de böyle başlar.
√ Eğer bir sorunu olursa direk sana gelir ve anlatır. Senden saklamaz. Beraber çözüm yolu ararsınız.
••
Umarım beğenmişsinizdir~♥