Sana en güzel öpücüklerini bahşederken, elleri beline sarılıydı. İçindeki heyecan duygusunu bir an olsun çıkartamıyordun. İstemsizce kasılıyordun.
Sonunda öpücükleri bırakıp o ana getirmişti işi. Bedenlerinizi tamamen birleştirmek için bir kaç hamlede bulunmuştu. İçindeki heyecan duygusu daha da artmış biraz da korkuya bırakmıştı.
İlk gece korkusu...
Kendini istemsizce daha fazla kasmaya başladın. O da bunun farkındaydı ama ne yaparsa yapsın yine aynıydın. Kafasını boynuna yaslayıp bir süre bekledi.
Bedenlerinizi tam birleştirecekken aniden ağlamaya başlamıştın. Tüm bunlar istemsizce oluyordu. Yüksek sesle ağlamaya başlaman ile kafasını kaldırıp şaşkınca sana bakmaya başladı.
İşte o anda kocan;
Taehyung:
"Jagiya~ Sorun ne? Daha bir şey olmadı. Neden ağlıyorsun?""B-bilmiyorum. Taehyung *hıck* Tae-taehyung..."
Kollarını uzatıp sana yavaşça sarıldı. Bir yandan da çenenin alt kısmını öpüp seni sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Şşşş, tamam. Sorun değil. Ne zaman hazır olursan o zaman yaparız. Hiç bir şey senden önemli değil güzelim. Sadece ağlama ve sakinleş."
Sen uyuyana kadar seni sakinleştirdi ve kalkıp kendi işini halletmek için banyoya gitti. -çünkü ön sevişme fazla etkiliydi-
Seokjin:
"Bebeğim, ne oldu? Canını mı yaktım?""Ha-hayır... Ben, ben bilmiyorum.. Seokjin s-sadece *hıck*... Off bilmiyorum.."
"Jagi~~ Sakinleş. Sana asla zarar vermem."
Sana sıkıca sarıldıktan bir kaç dakika sonra zaten sakinleşmiştin. İşi biraz daha uzatıp, yavaştan aldı. Öpücükleri ile seni çoktan yola getirmişti.
Jungkook: