Bolum-161

989 12 0
                                    

O günler içerisinde, beni hiç bir mahlukat rahatsız etmedi. Sanki her şey bitmiş. Adıyaman da ki hocanın bana yaptıkları şey etkisini göstermiş gibiydi, fakat hoca daha buraya geleceksin demişti. Elbet bir şey olacaktı. Bunları beklemeden babam beni tekrardan Adıyaman a hocanın yanına gönderdi. Hoca beni görünce kızdı,  nerelerdesin falan dedi. Bende dedemin vefatından dolayı alel acele ayrıldım dedim. Hoca da bu duruma üzülmüştü, olayın üzerine pek konuşmadı acımı deşmemek için.
Nerede kaldık seninle dedi, bende pek bir şey yapmadık dedim. Ama hoca ya asılında sormak istediğim bir şey vardı. Dedemin kağıda yazdıkları neydi,  o gece neler olmuş olabilirdi….  
Hocaya kağıttan bahsedemeden yine bir şeyler okuyup üflemeye başladı ve kağıtlara bir şeyler yazdı. Bana senin evliliğin tek taraflı bitmiş dedi. Nasıl bir şey bu tek taraflı bitmesi nedir hocam dedim. Zuzumbilesi için ben bir heves gibi bir şeymişim. ilk başlarda bana musallat oldukları zaman kendi aralarında beni öldürmek için karar almışlar. Ardında da zuzumbilesi bana aşık olmuş ve beni korumuş kollamış ve sonunda benimle evlenmiş. (Bu kısımları zaten biliyordum, fakat beni bıraktığını bilmiyordum.)Onlarda aynı biz insanlardaki gibi evlilikten cayabilir ya da terk edebilirler. Aslında bu pekte umurumda değildi…
Hocam peki bu evlilik bitti ise beni bıraktılar mı yani dedim. Hoca o zaman, tam tersi şimdi senin peşini bırakmayacaklar. Sana ızdırap verecekler dedi. Bu işten kurtulmak için sana reçete yazıyorum dedi

Zuzumbilesi Hikayesi - FullHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin