Bolum-130

1K 15 0
                                    

Etraf yanık ot kokuyordu. Bir anda öndeki mumun alevi resmen dans etmeye başladı. Bunlar bunu görünce korktular. Nefsim bürünmüş gibiydi . Okudukça okudum diğer mumlarda ateşini yükseltmeye başladı ve o anda duvarda gölgeler oluşmaya başladı. Bunlar bunu görünce hiç ses çıkaramadı sadece bağırmaya çalışan ama kilitlenmiş eski ben gibi olmuşlardı. O anda sadece ilk alevlenen mum yanmaya başladı.  30 santim yükselmişti neredeyse. Oda ap aydınlık oldu. Diğer 5 mum söndü ve Banyo da  gördüğüm arkası  dönük olan şerli aynı şekilde bize arkası dönük bağdaş kurup oturdu.   

Parlayan mum tamamen erimiş su olmuştu o ateşin alevi ile ve sadece fitilinden çıkan ve yanıp ışık yaymaya devam eden çok az bir ışık vardı. Tam önümüzde o şerli hala oturmaya devam ediyordu. Arkama dönüp bizimkilere bakayım dedim Kızlar bayılmış yerde yatıyor Ercan’ın gözleri fal taşı gibi açılmış, Selim dilsiz gibi bir şeyler geveliyordu, dili tutulmuştu anlaşılan. O anda O şerli arkasını bir döndü ki o anı sadece kısacık hatırlıyorum. Kırmızı gözler o kadar...  Ben bayılmışım. Ercan ve selim o anı görmemişler, Onlar daha önceden bayılmışlardır. Ya da bilmiyorum ne olduğunu, ben bayılmışım ayıldığımda başımda Ercan vardı onun sesine ayıldım su döküyordu yüzüme…

Zuzumbilesi Hikayesi - FullHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin