„Muj kámoš má….když to řeknu zjednodušeně….bordel.“ Podrbal se ve vlasech. „No tak to zapomeň Marcu, jsem sice celkem na dně ale na tohle se nesnížím.“ „Ne Gweny..není to prostě obyčejnej bordel.. je to strip klub, jenom tancování, neboj, alespoň to zkus.“ „No…“ Zauvažovala jsem. „Co za to nabízí?“ „Nahoře nad klubem má pár pěkně zařízených bytečků pro tanečnice, stravuje je, a dává jim nějaký to kapesný.“ Pokrčil rameny. V tu chvíli jsem už byla rozhodnutá. „Vezmeš mě tam?“ „No dobře..“ „Jsi nej.“ Típla jsem cigaretu a objala ho přes pult. Marc si vzal bundu a šlo se. Byla to docela dálka. Byl to celkem pěkný klub. Byl černě natřený, na dveřích byl svítící obrys nahé holky z nějakých lampiček a plakát s nápisem „BIG SHOW! TOMORROW“. Nadechla jsem se nahlas. „Neboj jsou tu všichni moc fajn.“ Stiskl mě ramena a já si o něj opřela hlavu. „Halooo? Dave??“ Zavolal Marc do prázdna. Rozhlídla jsem se. Bylo tu zhasnuto ale napravo byl velký bar s židlema a pár stolů, nalevo gauče, kulečník atd. A uprostřed velké molo jako na přehlídku a vepředu na menším podiu 4 železné tyče ze stropu. Jasně že jsem poznala na co. „Ahoj ahoj ahoj.“ Vyřítil se odněkud na pohled uhozený mladší chlap v zebrovaném saku a gepardíma naleštěnýma botama. Vykulila jsem oči… mm zajimavý styl. Trochu jsem vyprskla smíchy ale hned se zatvářila vážně. „Ale..copak nám to sem vedeš za křehkou krásku?“ „To je Gwen, moje kámoška..shání práci.“ Předsunul mě dopředějc Marc. Dave mě chytl za bradu a trochu si mě prohlídl. „Je vážně krásná, ale co ten monokl a ta brada? S tím chceš u nás vystupovat? To bude vypadat že vás mlátím!“ „Zamaskuju to.“ Ozvalo se zezadu. Stála tam opřená vážně hezká blondýnka s modrýma očima v županu. „Šup šup nahoru zlatíčko. Mám tu řešení.“ Mávl rukou Dave aby odešla. Pokrčila rameny a otočila se zpět na schody. „Když tě stihnou holky do zítra naučit zítřejší velkou show a provedou něco s tim obličejem beru tě všema deseti. Jsi nádherná a to tělo..prostě krása.“ Zatleskal. „Tak já půjdu Gwen, už bude o tebe postaráno. Dej na ní pozor Dave, je výjimečná.“ Usmál se Marc a dal mi pusu na tvář. Objala jsem a zašeptala mu do ucha „Děkuju.“ „Jakto že jsi tady?“ Ptal se mě když mě vedl nahoru do nějakého pokoje. „Ehm…dlouhej příběh Dave….Povyprávím někdy jindy, jen zhruba tak že mám místo sněhurčiný macechy co jí chce zabít …ještě horšího otce, a do toho fet.. a znáš to.“ Usmála jsem se. „To mi věř že znám.“ Zvedl obočí vyhrnul si rukáv, ukázal mi rozpíchanou ruku a zasmál se. Zaťukal na dveře kde bylo napsáno „šatna tanečnic“ a otevřel je. Na třech židlích u třech zrcadel se světlami a spousty, spousty líčidel, paruk atd. na stolech.. Seděly 3 krásné holky v župánkách a podívaly se na nás. Zrovna se malovaly a česaly. Usmály se, zvedly se ze židlí a čekaly co jim Dave o „ té neznámé“ řekne. „Takže…Holky, tohle je nejspíš naše nová tanečnice Gwen. Potřebuje práci a peníze stejně jako vy všechny a rozhodl jsem se, že když máme 4 tyče tak budete 4. Gwen, tohle je Sarah, Caroline a Andrea.“ Usmál se. Holky mě všechny na přivítanou hned objaly a daly mi pusu na tvář. „Do zítra máte úkol, víte, jak je pro nás zítřek důležitý takže…večer at je dokonale nalíčená že nebude vidět ani modřinka a naučit jí show přes den. A teď už šup šup oblíct a na plac.“ Zatleskal a holky zakroutily očima. Holka co předtím přišla dolů byla Caroline. Vzala mě za ruku a vzala mě k jejímu stojanu s oblečením. Jestli se tomu dá říkat oblečení, korzety,sety spodního prádla, mini šaty atd. „Pomůžeš mi vybrat?“ Usmála se zářivě s rudými rty. „Dobře“ opětovala jsem jí usměv a vybrala jí třpytivé mini šatičky. „Je to jen běžná denní show ale můžeš se koukat, hm?“ Mrkla na mě a vzala mě do zákulisí.. „Drž mi palce.“ Usmála se a vplula pomalu na podium. Divila jsem se za jakou chvíli se celý klub naplnil. Slyšela jsem vískot chlapů a podobné nechutné zvuky a vpluly na podium i ostatní holky. Byly vážně dobré, takhle dobře já tancovat nikdy nebudu, představení se mi líbilo do té doby než se holky začaly svlékat. Naštěstí skončily jen ve spodním prádle a nešly do naha. Vrátily se vysmáté s podvazky plnými peněz a letěly do šaty. Caroline mě opět táhla za ruku a při odličování se mě ptaly. „Tak co jaký to bylo?“ Nebyla jsem moc kýčová?“ „Co myslíš já?“ A takové otázky… Snažila jsem se na všechno odpovídat ikdyž to bylo těžký jak ječely jedna před druhou. Když byly opět v županech, odlíčené, odčesané vzaly mě na chodbu. „Tohle je náš byt.“ Otevřely jedny dveře a já vklouzla opatrně dovnitř. Měly to celkem hezky zařízené ale překvapilo mě že bydlí..teda už bydlíme všechny spolu. Měly jsme malou kuchyňku s gaučem a televizkou, vedle byla koupela se záchodem a 4 dveře do pokojíků. Otevřely jedny ze dveří „Tenhle bude tvůj, je nejmenší, proto zbyl ale snad nevadí.“ „Děkuju holky.“.. Zavřely za sebou a já si svlékla Louisovu bundu, neměla jsem co vybalovat, došla jsem se jen umýt do koupelny a svalila se na postel. S bundou v ruce jsem usnula. Ráno mě vzbudila Sarah která vlítla do mého pokoje a zatleskala „Vstávat, vstávat dneska je velkej den!!!“………..