12.Kapitola

77 12 0
                                    

Harry prudce vyletěl od stolu „NEBUDU SEDĚT U JEDNOHO STOLU S KURVOU!!!“ „Harry!!!!!“ Zařval Louis tak jak jsem ho ještě neslyšela křičet. Začala jsem rudnout a do očí se mi vyvalily potoky slz. Niall se zarazil, on to taky věděl, jen to neřekl. „Harry to snad nebylo nutný.“ Řekl Niall.  „Omluvte mě“ Přikryla jsem si pusu a se vzlykotem utekla do ložnice kde jsem se hystericky rozbrečela.

*MEZITÍM U SNÍDANĚ*

 „Harry?? Co to meleš?“ Zvedla Dan obočí a všichni se na Harryho tázavě podívali. „Vy to nevíte?“ Ironicky se zasmál. „Tady naše Gwen je kurvička. Tancovala u tyče.“ „ A dost Harry.“ Procedil Louis mezi zuby . „Nezapomeň říct že ses to dozvěděl tím že jsi v tom klubu byl.“ Mrkl na něj Niall. Harry se zarazil a začal koktat nesmysly. „Uvědomuješ si že jsi mě teď asi připravil o jedinou věc kterou na světě opravdu miluju??“ Podíval se mu Louis do očí a Harry uhl pohledem.

Začala jsem házet věci do kufru a stírala si proudy slz z tváří. Někdo zaklepal. „Teď ne.“ Zakřičela jsem a dál házela věci do tašek. Jenomže dveře se stejně otevřely a dovnitř přišli všichni až na Harryho a Louise kteří po sobě dole řvali. Liam zabouchl dveře abychom neslyšeli ostrou hádku a posadili mě na postel. Kate mě chytla kolem pasu a Dan si dala hlavu na moje rameno. Kluci si posedali kolem. „Já…nevím co říct..Já…prostě…“ Niall mě naštěstí zachránil. „Gwen není žádná kurva. Gwen byla jenom tanečnice… Já to vím na 100%.“ Usmál se a já mu úsměv lehce oplatila. „Pamatuj si Gwen…Pro nás už vždycky budeš rodina, ať se stane cokoliv ano?? Ale už doufejme žádná další tajemství nemáš?“ Zasmál se Zayn. Nakonec jsme se hromadně objali a já se uklidnila natolik že jsem si nechala vyrvat kufr plný věcí z ruky a holky mi zase vybalily věci zpět. Harryho jsem už ten den neviděla, po tomhle všem všichni odešli a já zůstala doma s Louim. Sešla jsem ze schodů a on přiběhl ke mně. Zatočil mě ve vzduchu a dal mi pusu na čelo, na nos na obě tváře a na pusu. „Miluju tě.“ Zamumlal mi do tváře a já mu zajela zezadu do vlasů. „Já tebe víc.“ „Gwen, chtěl bych abychom si pořídili nový auto co ty na to?“ „Když bude mít dostatečně velkej kufr aby se tam vešly všechny tašky z luxusních obchodů.“ Ušklíbla jsem se. „Ty jseeeš.“ Zasmál se a hodil mě na gauč protože mě stále držel v náručí. „Copak jsem?“ Vyplázla jsme jazyk.. „Těžká“ začal se Lou smát. „Tak tos přehnal!!!!“ Zatáhla jsem ho za mikinu až na mě spadl. „Ty taky nejsi zrovna pírko z Kevina.“ „Ale takhle se mi to líbí.“ Usmál se a odhrnul mi vlasy z čela. Začali jsme se líbat. Lou mi rozepl mikinu. „Ne..Louisi, prosím…Nespěchej.“ Zastavila jsem ho a chytla ho za ruku. „Já vím, promiň.“ „Já se omlouvám…Ale sám víš..“ „Vím beruško, miluju tě.“ Propojil naše rty a já se zase začala vznášet. Kdyby mě Lou nedržel uletěla bych snad až do nebe. Celý den jsme strávili válením a lenošením na gauči, díváním na televizi, mazlením, líbáním, provokováním a spánkem. Dokonalý den. Chtěla jsem si Louise užít než jim začne zase práce. Odpoledne jsem jela do nemocnice na kontrolu a můj den už snad nemohl být lepší. „To je neuvěřitelné slečno Grewal. 4 kilogramy od poslední kontroly. Co ten s váma dělá za zázraky??“ usmál se doktor. „Tajná věc.“ Usmál se Louis na oplátku. Chodit s ochrankou bylo pro mě zvláštní, jako bych se vrátila zpět domů. Jen s tím rozdílem že jsem byla s člověkem kterého miluju, a domů se vracela ráda. Máme tam svůj vlastní svět. Jen my dva..plus občas dalších 6 bláznů v podobě Liama, Nialla, Zayna, Harryho( s výjimkou chování ke mně), Kate a Dan. Ráno jsem udělala wafle s jahodama a jeli jsme s Louim kouknout po autě do nějaké té firmy. Byla to obrovská hala plná luxusních aut. „To tu budeme jako sami?“ Šeptla jsem. „Ne, za chvíli přijde majitel.“ A ano..za chvíli otevřely dva muži v černých oblecích dveře. A já uslyšela klapot drahých polobotek. Už jen ti dva mi byl zvláštně povědomí…. Podívala jsem se do tváře toho muže……..Panebože….

Two drugsKde žijí příběhy. Začni objevovat