Bylo slyšet jen tiché pípání přístroje. Pomalu jsme rozlepovala oči. Bílý nemocniční pokoj a vedle mě na židli, spící Louis. Sykla jsme bolestí která mi projela celým tělem a Louis jako by ani nespal vyskočil ke mně a vzal mě za ruku. Jeho oči mluvily za něj ale stejně mi ruku pořádně stiskl a začal šeptat. „Gwen, všechno zkousnu..i tvojí práci, všechno spolu zvládneme…zvládneme to překonat.. jen už mě prosím neopouštěj a…….“ Nenechala jsem ho to doříct a prudce ho políbila. Vzal si mojí hlavu do rukou a po polibku si opřel svůj nos a čelo o moje a usmál se. „Miluju tě.“ Podíval se mi zblízka do oči a já se slzami v očích sotva vyšpytla. „Já tebe víc.“ Objímali jsme se a já ho nechtěla v životě pustit. Ležel na kraji mé postele a hrál si s mými vlasy. Trochu jsem se se styděla, vypadala jsem hrozně. Šíleně mastné vlasy, u Joe jsem si je nemyla a naposled v Midnight klubu jsem se sprchovala atd. Rozpíchané ruce s modřinami a bledý obličej s kruhy pod očima. Louis se na mě přesto díval jako na svatý obrázek a nespustil ze mě oči. Držel mě stále za ruku, když přišel doktor tak ale vstal. „Dobré ráno slečno, dobré pane Tomlinson.“ Usmál se a začal projíždět papíry. „Řeknu vám.. Ten vás musí sakra milovat…nehnul se ani na krok.“ Zaculila jsem se. „No.. a teď ke smutnější záležitosti…Slečno Grewal. Byla vám zdiagnostikována silná závislost na heroinu..Což asi dobře sama víte, naštěstí nemáte poškozený žádný orgán. Budete docházet na odvykací kůry a dostanete jako náhražku opiod a postupně budeme snižovat jeho dávku…Nebudu vám říkat že je to lehké období, protože není…zvládnou to jen ti silní nevrátit se tam kde byli.pak už to ale bohužel většinou končí smrtí. A druhá..ne moc veselá diagnoza.. K celkovému kolapsu vám napomohla rozmožená mentální anorexie. Co to je asi víte, pan Tomlinson všechno ví. Takže se podle toho bude řídit. Mám na mysli jídelníček atd. Ústav není nutný, pan Tomlinson říkal že se o vše postará když žijete spolu. To je ode mě asi vše, odpoledne po vizitě si můžete sbalit věci a přeju Vám oboum hodně štěstí. Nashledanou.“ Podívala jsem se na Louise tázavým pohledem. „Žijeme spolu?“ „No samozřejmě beruško, copak si myslíš že si tě nechám utéct?“ Ušklíbl se a objal mě rukou. „Lou..Je to od tebe hrozně krásný ale..nebudu ti narušovat život..nebude to semnou lehký, sám to víš, a máš svůj život..jsi slavná hvězda..máš kamarády rodinu…Prostě to nejde , půjdu do ústa…….“ „Pšt..Já se neptal.“ Přikryl mi ústa prstem a pak mě na mě políbil. Už jsem raději nic nenamítala, nechci ho znovu ztratit… „Tak..tohle je Harry, Niall, Liam, Zayn a já.“ Ukazoval na fotku v mobilu. Jen jsem se usmívala. Vypadali milí. „Tohle je Liam a Danielle.“ Pokračoval Louis. „Oblíbíš si je, jsou skvělí oba dva, Tohle je Zayn a Kate…taky jsou úžasní, no a Harry s Niallem hledaj svoje princezny…Já už našel.“ Usmál se a políbil mě… Odpoledne mi vzal pár mých věcí a jeli jsme. Louis měl krásné obrovské auto. Otevřel mi dveře a já opatrně nastoupila. Když jsme dojeli k němu, rozklepaly se mi nohy. Louis měl totiž čerstvě svůj nový byt a všichni i s přítelkyněmi byli u něj. Dříve bydlel s Harrym což jsem se dozvěděla že je kudrnáč z klubu. Bála jsem se že mě poznají ti dva…Louis odemknul a všechna pozornost se srazila na mě.………Sjela jsem je pohledem..v rohu gauče seděl nejspíš Zayn se svojí Kate. Myslela jsem, že si s ní nesednu, vypadala tak upraveně a bohatě. Zbytek jsem už ani zkoumat nestihla.Nahlas jsem polkla a Louis mě vzal za pas. „Takže lidi, tohle je Gwen…“ Řekl jakoby si vezl nějaký poklad a všichni vstali a postupně šli ke mně. Ulevilo se mi. Vzali mě úžasně, všichni se mi představili…Danielle s Liamem mě oba pevně objali. Zayn s Kate taky a přišli na řadu…Niall a..Harry. Niall mě asi kupodivu nepoznal, objal mě a hned se mě se smíchem ptal jestli umím vařit. Ale Harry…probodl mě pohledem a pohrdavě se usmál „Jsi mi nějaká povědomá.“ Řekl a zvedl jedno obočí. Nastalo ticho a já hleděla stále smutně do Harryho oči. Naštěstí Lou ticho přerušil. „Kate už je ta večeře? Mám hrozný hlad.“ „Jasně že jo. S Dani se tu s tim plácáme nevím jak dlouho.“ Odpověděla a šla do kuchyně, kde si uvázala zástěru. S hlavou svěšenou jsem si sedla k většímu kuchyňskému stolu, Louis mě vzal za ruku a sedl si ke mně. Chabě jsem se usmála. Večeře byla úžasná ale já se svojí anorexií snědla tak dvě vidličky masa. Harry seděl na gauči a ke stolu si nesedl. Jasně že kvůli mně. Kate po jídle vstala od stolu a začala zklízez ze stolu. „Gwen tobě nechutná? Nic jsi nesnědla…vždyť vypadáš pomalu jako anorektička.“ Louis se chytil za hlavu a já vstala. Kate se hned prudce chytila za pusu, asi jí došlo že vážně anorektička jsem. Šla jsem nahoru do schodů ani nevim kam. Sedla si a dala si hlavu do klína. Přiběhla zamnou a objala mě. „Promiň mi, nedošlo mi to. Jsem husa.“ „Nic se neděje…asi všichni víte co jsem zač.“ Odvětila jsem a setřela si slzu. „Můžu? Se zeptat? Jak se ti to všechno stalo?“ Všechno jsem jí povyprávěla a ona ze mě nespustila pohled. Začala jsem hned od začátku…ještě když jsem žila doma. Během mého vyprávění si držela pusu a ukáplo jí pár slz. Nakonci mě pevně objala a já věděla že jsem našla spřízněnou duši…Povyprávěla mi i svůj příběh. Zdaleka nebyl tak šílený jako můj. Ale taky to neměla lehké, s fanynkami Zayna a celých One Direction… Nenáviděly jí uplně nejvíc.. Dokonce víc než Danielle a jiné holky co kluci měli. Pár vztahů skončilo díky fanynkám. Děsilo mě to. Povídaly jsme si tam celkem dlouho. Dozvěděly jsme se o sobě skoro všechno. Po delší době pro nás přišel Louis a šli jsme zpět dolů. Večer jsem se konečně osprchovala, umyla si vlasy a šla si lehnout k Louisovi…. V jeho objetí jsem po několikatýdnové době usnula beze strachu….