Chapter 3

149 10 20
                                    

P.O.V. Dylan

Ik wordt wakker met 1 gedachte: wat zou Daphne aan het doen zijn? Weet je wat, ik ga het vandaag doen. Vandaag ga ik Daphne mee uit vragen.

Het boeit me niet dat Kai me weer kan 'pesten', ik ga het gewoon doen. In stap naar m'n kast en kleed me snel aan. Mijn maag rammelt, dus loop ik zo snel ik kan naar de keuken. In de keuken eet ik snel wat cornflakes.

"Hoi, Dylan. Zo vroeg op?" vraagt een slaperige stem.
"Hey, Kai. Ja, ik kon niet meer slapen."
"Je dacht aan Daphne, hè?" vraagt Jake, terwijl hij de keuken in loopt.

"Ik ga haar vandaag mee uit vragen."
"Succes," zeggen ze tegelijk.

"Bedankt," roep ik hen na, terwijl ik naar de badkamer spurt. Als ik klaar ben, ga ik naar m'n auto. Er is maar 1 iets waar ik me zorgen om maak: stel dat ze NEE zegt!

P.O.V. Daphne

"Nog eventjes..." mompel ik tegen m'n wekker. Ik sleur mezelf uit bed. Terwijl ik naar de kast loop, bedenk ik me dat ik de meiden nog moet sms'en.

Nadat ik ben aangekleed, neem ik m'n gsm en open onze groepschat.

BABES😻😻👌🏻👌🏻🦄
Daph💖: Hey 😻. Wil er iemand met mij van plaats wisselen het eerste uur? Jullie zitten allebei dichter bij Dylan dan ik 😭.

Ems💗: Nee sorry 🙃. Ik zit goed achterin 😉.

Lau💞: Je bedoelt naast Kai zeker...😋

Ems💗: Neeeeeee 😅😅😅

Lau💞: Ik wil wel met je wisselen. Dan zit je direct naast Dylan 😏😉.

Daph💖: Dank je, dank je, dank je, Lau👌🏻. Maar dan zit je wel naast Jake, is dat erg😥?

Lau💞: Nee joh...🙄😑 Zolang jij dit weekend mee gaat shoppen en voor mij dat super mooie jurkje koopt👗.

Daph💖: DEAL !!!👍🏻

Ems💗: Liefste Daph, dat heet chantage. 😂😂

Daph💖: So what, Ems😋! Ik moet gaan, doei xxx😘

Ik sluit de groepschat af en vergrendel m'n telefoon. Terwijl ik naar de keuken loop, bedenk ik me dat ik nog naar Jake moet bellen. Dat doe ik dan maar tijdens het ontbijt.

Jake=J, Daphne=D
D: "Hoi, Jake!"

J: "Hoe kom je aan m'n nummer?"

D: "Dat doet er nu niet toe! Ik heb met Lauren afgesproken dat ik met haar van plaats wissel het eerste uur. Dus zit zij naast jou, achterin. Is dat erg?"

J: "Nee joh. Ik ga je niet verklikken."

D: "Oké, dank je. Zolang je maar niks uithaalt."

J: "Ik beloof niks."

D: "Jake!"
JAKE HING OP

"Ik ga me klaar maken." Wanneer ik m'n tanden gepoetst heb en ik helemaal klaar ben, loop ik naar m'n fiets.
"Oké, vandaag moet het gebeuren!" murmel ik tegen mezelf.

----------------------------------------------

<tijdens het eerste uur>

"Hey, Dylan. Ik heb met Lauren van plaats gewisseld. Vind je het erg dat ik hier zit?" vraag ik een beetje verlegen.
"Hoi. Ik vind het niet erg, joh." Opluchting!

"Ik moet je wel wat vragen na de les."
"Oh, oké." Sh*t.

"Mevrouw Wright en meneer Cole! Kunnen jullie misschien wat zachter doen en opletten? Dat zou fijn zijn."

"Sorry, mevrouw," antwoorden Dylan en ik tegelijkertijd. In mijn ooghoeken zie ik Lauren en Jake.

Als ik hun kant op kijk, zie ik dat ze moeite moeten doen om hun lach in te houden.

Van zodra de leerkracht hun richting op kijkt, stopt Jake met lachen. Voor Lauren lukt dat minder goed. Ze barst in lachen uit, waardoor ik met haar mee doe.

"Mevrouw Adams. Gaat u maar naar de aula, vergezeld door mevrouw Wright hier. Meneer Cole en meneer Daniels, jullie blijven hier zodat jullie niet teveel herrie kunnen schoppen."

Wat haat ik dit mens. Nadat ik m'n spullen heb ingepakt loop ik de klas uit, gevolgd door Lauren. Tijdens onze wandeling naar de aula zijn we stil. Maar van zodra we er zijn, barsten we in lachen uit. Even later komt Emma naar ons toe gewandeld.

"Waarom ben jij eruit gestuurd?" vraagt Lauren.
"Nou... ik was een beetje afgeleid."
"Door Kai, zeker! Het is toch bijna pauze, dus het maakt niet uit." Tijdens de pauze praten Emma en Lauren over Dylan.

Ze denken dat ik niet weet wat ze aan het doen zijn. Ik ga het gewoon negeren. Na een tijdje ben ik het beu en geef ik toe:
"Oké meiden, nu is het genoeg. Ik vind hem leuk, nu goed?!"

"Ja, perfect zelfs."
"Emma, pest haar niet zo!"
"Bedankt, Lauren."
"Alleen ik mag dat doen," grinnikt ze.
"Ha ha." Sarcasme.

----------------------------------------------

"Hey, Daphne. Ik moest je nog iets vragen, kom mee." Ziet Dylan er nou zenuwachtig uit? Schattig! "Hier is een leeg lokaal." Als we binnen zijn, begint Dylan met praten.

"Daphne, je ben lief, schattig, fantastisch en als ik naar jou kijk voel ik vlinders in mijn buik. We zijn nog nooit samen op date geweest, dus hier komt'ie: Wil je met mij op date?" vraagt hij aarzelend. Ik kan het niet geloven, maar het is echt!

"JA, JA en nog eens JA!!!"
"Oh gelukkig!" Ik kan letterlijk zien hoe nerveus hij was. Hij komt wat dichter en meteen snap ik de hint.

Moet ik dit laten gebeuren? Het is tenslotte m'n eerste kus. Ach, wat. Hij komt nog wat dichter, zijn lippen milimeters verwijdert van de mijne.
"Mag ik?" vraagt hij lief. Ik knik zacht, mijn keel dichtgesnoerd.

Hij duwt zijn lippen zacht op de mijne en ik smelt onder die aanraking. Meteen fladderen er vlinders in m'n buik. Onze kus begint zacht, maar wordt steeds wilder.
Algauw bijt hij zacht op m'n onderlip, vragend om toestemming die ik hem meteen geef.

"What the heck!!" Ow sh*t!

Wie onderbreekt hun kus? Hoe zullen Daphne's vriendinnen reageren op het goede nieuws? Wat vinden jullie van Daphlan? Als jullie andere shipnames weten, mag je het altijd laten weten. Ik zal niet veel tijd meer hebben om te schrijven aangezien morgen school weer begint. Votes en comments zijn altijd welkom. Bye, tot de volgende keer xxx <3

My Badboy LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu