P.O.V. Emma
Ik ben al zo'n kwartier aan het wachten tot slaapkop 1 en 2 wakker worden, maar tevergeefs.
Dan maar op de harde manier. MWAHAH!!! Ik sluip stilletjes naar beneden om twee flesje met water te vullen. Terwijl ik dit doe krijg ik een idee.
Ik gris m'n gsm mee terwijl ik naar boven ga. Ik draai de dopjes van de flesjes af en zet m'n gsm op de kast waar hij alles kan filmen. Ik druk op start en draai me naar Lauren en Daphne om met een kwaadaardige grijns.
Ik gooi de flesjes water over hen heen en ze schieten meteen wakker vol schrik en ongeloof. Als ze me ziet gooit Daphne een kussen naar mijn hoofd, maar ze mist, want ik lig al op de grond.
"HAHAHA JE HAD JULLIE GEZICHTEN EENS MOETEN ZIEN HAHAHA!!" Daphne en Lauren kijken me beiden aan met een moordzuchtige blik.
"Daphne, denk jij wat ik denk?" vraagt Lauren, terwijl ze me aankijkt.
"Echt wel," is Daphne's reactie.
"KIETELDOOD!!!" schreeuwen ze tegelijk. Ik begrijp de overduidelijke hint en begin meteen te rennen.In mijn vlucht ren ik de trap af en struikel bijna van de laatste trede. Ik stop met lopen wanneer ik naar de klok kijk, waarna de meiden tegen me aan botsen.
"F*ck meiden! Het is al 11 uur! Om elf uur dertig is Kai hier!" schreeuw ik hysterisch. Ze kijken me aan met een begrijpende blik, waarna we met z'n drieën naar boven lopen, zodat ik me klaar kan maken. Na een tijdje sta ik naar mijn kleding te kijken in de spiegel.(zie media)
"Zou hij het wel mooi vinden? Vind hij me wel echt leuk? Ben ik een van z'n speeltjes?" mompel ik, eerder tegen mezelf dan tegen de meiden.
"Tuurlijk vind hij je leuk!" roept Daphne geruststellend.
"Hij kijkt heel de tijd naar je, blinde mol!" schreeuwt Lauren als toevoeging."Bedankt voor het koosnaampje, Lau," grinnik ik sarcastisch. DING DONG
"Ze zijn hier! Daphne ben je klaar!?" roep ik richting de badkamer, waar Daphne de laatste hand legt aan haar make-up."Kom eraan!" schreeuwt ze terug. Ik wandel naar de deur en open hem. Als ik zie hoe Kai me aankijkt, wordt ik helemaal rood. Ik probeer te verbergen dat ik bloos, door weg te kijken. Plan mislukt!
Hij draait met zijn hand mijn hoofd naar hem toe en fluistert in mijn oor
"Wat ben ik blij met jou als date." Ik wordt nog roder dan ik al was en hij begint te glimlachen."Hey meiden!" roept hij richting de trap.
"Jullie maken Emma nog mooier dan ze al is!" Lauren steekt haar hoofd het hoekje om en roept terug.
"Niet dat dat mogelijk is!"
"Toch bedankt! Ik kom eraan!" roept Daphne er achteraan.Ik doe alvast m'n jasje aan en ga buiten op Daphne wachten.
"Weet je, we kunnen al in de auto gaan zitten.""En Daphne dan?" reageer ik.
"Dylan staat aan de overkant van de straat op haar te wachten."
"Ow, oké." Hij houd de deur voor me open, waarna ik instap.Wanneer we in de auto zitten, legt hij zijn hand op m'n been en kijkt me met een oprechte glimlach aan. Ik voel de tintelingen al door m'n lijf gieren. Blijf rustig Emma.
Tijd voor m'n favoriete quote: 'Keep calm and love Kai!!'(Sorry moest gewoon ff, oké lees maar verder)
Meteen kalmeer ik en ... oké, nee het is nog erger. Dit wordt een geweldige avond denk ik bij mezelf, als Kai de auto start en weg rijdt. NEE MENSEN GEEN SARCASME DIT KEER!
----------------------------------------------
Na de date rijdt Kai me naar Lauren's huis, waarna hij me naar de deur vergezelt. Aangezien m'n spullen nog bij haar liggen, blijf ik nog een nacht. Wanneer we voor de deur staan, kijk Kai me aan met die o zo mooie ogen. MENSEN IK GA DOOD!Hij leunt lichtjes voorover, pakt m'n heupen beet en wrijft zijn lippen over de mijne. Voor ik het goed en wel besef, geef ik toestemming waarna onze tongen een pittig spel spelen.
GOD DAMNIT WAAROM IS HIJ ZO HOT!! LETTERLIJK EN FIGUURLIJK!!
Hij laat me los en neemt de sleutels, die ik reeds in m'n hand had, van me af en opent de deur.
"Het was gezellig vanavond." Hij leunt voorover en geeft me een kus op m'n voorhoofd. (Dankje Diethe2002 om me erop te wijzel dat ze 's middags gingen eten 😘. Ze gingen daarna nog een film kijken met z'n vieren, daarom is het bijna avond.)"Vond ik ook. Wil je nog even gedag zeggen aan Lauren?" vraag ik buiten adem.
"Tuurlijk." Hij komt mee naar binnen en al gauw begint een heuse zoektocht naar Lauren. Ze is niet in de living, niet op de wc, niet boven... Ik ga even in de keuken kijken en daar ligt ze... Bewusteloos...WACHT!!! BEWUSTELOOS!!!
"LAUREN!!!!!" gil ik, zo hard dat zelfs de chinezen het zouden horen.
"WAT IS ER??!!" Kai komt de keuken binnenstormen en van zodra hij Lauren ziet valt zijn mond wagenwijd open.
"Ow f*ck," mompelt hij beduusd.Sorry voor de cliffhanger, had ik zin in. 811 woorden helemaal voor jullie LOL. Ik ga hier niet al teveel schrijven dussss... Bedankt voor het lezen en stemmen en heel de mikmak. Bye en tot de volgende keer! <3 xxx
JE LEEST
My Badboy Love
ChickLitHoogste: #16 chicklit - 10/04/2018 Lauren is 16 jaar(bijna 17) en zit in het vijfde middelbaar. Wanneer ze op de eerste schooldag tegen de badboy aanloopt, bijt ze van zich af. Als ze had geweten wat haar te wachten stond, had ze wel twee keer naged...