Chapter 13

46 4 11
                                    

Warning! Als je niet tegen een beetje "uhum" kan, dan raad ik aan om dit hoofdstuk te skippen. Ik zal ergens zetten waar het "uhum-deel" begint en het loopt to het einde van het hoofdstuk. Voor de rest: Enjoy 😏
P.O.V. Lauren

Tijdens de wandeling naar mijn huis, snerpt de ringtone van een gsm door de lucht.

"Kai," constateert Jake, als hij het melodietje herkent. Hij neemt snel op en duwt de luidspreker toets in.
"Kai, luidspreker." Ik grijns, maar leun toch dichterbij.

"Okey. Hoe dan ook, wij gaan naar huis. We laten het aan jullie over om de boel op te ruimen." Jake vloek zachtjes, maar hard genoeg dat ik en Kai het horen. Ik grinnik en neem de telefoon van hem over.

"We zijn er bijna. Als je zorgt dat je weg bent tegen dan, krijg je geen problemen met mij of mijn vriendje," grijns ik, wetend dat de telefoon ook bij Kai op luidspreker staat. Een mengeling van gegil en gelach klinkt door de telefoon.

"Vriendje?! W-"
"Doei, meiden." Ik duw snel op de rode knop en geef Jake zijn mobiel terug. Ik geef hem een knipoog en hij lacht.

"Herinner me eraan dat ik jouw niet kwaad moet maken." Een mengeling tussen een grijns en een glimlach spreid over mijn gezicht.

Een zucht van genot verlaat mijn lippen wanneer Jake zijn arm over mijn schouder slaat en ik geniet van zijn warmte.

Na een eindje, nog steeds in diezelfde positie, komen we bij mijn huis aan. Net als ik de deur openduw realiseer ik me weer dat we moeten opruimen. Ik zucht diep en duw de deur de laatste centimeters open.

Ik kreun als ik de rommel zie en grijp naar mijn hoofd.
"Ik heb hier geen zin in," jammer ik.
"Kom op, babe, het moet gebeuren," spoort Jake me aan.

"Zegt de persoon die de vaat liet overlopen omdat hij te lui was om de kraan dicht te doen," mopper ik, hem herinnerend aan die keer.

Een zacht grinnik geluidje komt uit de keuken, waar Jake vuilniszakken vult met rotzooi. Waar hij ze vandaan haalde kan me even niet schelen.

Ik blijf naar hem kijken en de manier waarop zijn shirt rond zijn spieren spant, brengt me in trance. Als verdoofd loop ik op hem af en kus hem van langs achter in zijn nek. Ik moet op de toppen van mijn tenen gaan staan, anders kan ik er niet bij. Tiny me.
[Here we go 😏]
"Jake," kreun ik. Ik zie hem verstrakken, en wanneer hij zijn hoofd draait om me aan te kijken spannen zijn nekspieren aan.

"Ja?" De manier waarop hij me aankijkt alleen al zorgt ervoor dat ik kippenvel krijg.
"Kunnen we dit niet later doen? Alsjeblieft? Ik wil nu wat anders doen."

Zijn ogen versmallen tot spleetjes, wat me toont dat hij doorheeft wat ik denk.
"I-ik weet niet, babe.." Ik draai me teleurgesteld om en wandel weg.

Maar ver raak ik niet, want nog voor mijn derde stap, trekt hij me al aan mijn pols terug. Zijn ogen lijken net kleine diamantjes... Focus!

"Het is niet dat ik niet wil, princess. Het is dat ik niet weet of jij zeker wil. Of je niet gewoon doet alsof om mij te plezieren." Ik schud mijn hoofd en een kleine glimlach siert mijn gezicht. Ik grijp zijn vrije hand beet en schud nogmaals mijn hoofd.

"Dat zou ik nooit doen. En wees eerlijk: Je weet dat ik het wil, maar je denkt dat je me pijn gaat doen omdat het mijn eerste keer zou zijn, toch? Ik weet dat het waar is, Jake."

Zijn ogen ontwijken de mijne, maar ik hou zijn kin vast en dwing hem om me aan te kijken.
"Best, je hebt gelijk."
"Wist ik toch al lang," glimlach ik.

Ik doe mijn best om zijn tere, kleine jongens zieltje niet te kwetsen, maar soms kan ik het niet laten.
"Kom op." Met zijn hand nog steeds in de mijne leid ik hem de trap op, naar mijn kamer.

De deur is amper dicht of hij heeft me er al tegen geduwd. Met ongelofelijke, wilde honger neemt hij bezit van mijn mond. Mijn vingers grijpen zijn haar vast, terwijl ik gewillig mijn lippen tegen de zijne beweeg.

Mijn wangen worden rood als iets hards tegen mijn onderbuik duwt en ik snak naar adem. Met een glimlach tegen mijn huid, zuigt hij hier en daar in mijn nek. Hij bereikt een bepaald plekje en een onbedoelde kreun verlaat mijn mond.

"Zeg mijn naam, baby." Zijn stem klinkt zo veel zwaarder, gevuld met lust en opwinding. Opnieuw zuigt hij op dat plekje, en zonder erbij na te denken, gehoorzaam ik.

"Jake." Mijn eigen stem klinkt vreemd in mijn oren, zo vol van liefde en verwachting. Een kleine kreun verlaat zijn mond door het horen van zijn naam.

"Ik wil je, Jake," kreun ik opnieuw. "Alsjeblieft."
"Je hoeft niet te vragen om wat ik je al
wil geven, princess. Je bent helemaal van mij nu. Van mij alleen." Dat is hetzelfde, schiet door mijn hoofd, maar in mijn opwinding antwoord ik niet. Hij tilt me op en ik sla mijn benen om hem heen, om mijn evenwicht niet te verliezen.

Al wandelent kust hij me opnieuw op de mond. Hij gooit me op bed, en ik snak naar adem. Als een ongetemd dier kruipt hij het bed op, mijn richting uit, zo verschrikkelijk traag dat het pijn doet om hem niet aan te raken.

Vanaf het moment dat hij in mijn bereik komt trek ik hem wild op me en klauw aan zijn rug. Ik trek zijn shirt uit en gooi het ergens op de grond. In mijn trance had ik niet gemerkt dat hij zijn broek al ergens in een hoopje op de grond had gelaten.

Jake leunt weer over me heen en even schiet er een blik van twijfel in zijn ogen.
"J-je ouders-"
"Zijn de s-stad uit voor h-het weekend," breng ik rasperig uit, nog steeds opgewonden.

Een opgeluchte zucht rolt over zijn lippen en in een halve seconde hangt hij weer boven me.

Ik wil mijn topje over mijn hoofd trekken, maar zachte handen houden me tegen. Hij geeft me een kus en trekt daarna zelf het kledingstuk over mijn hoofd.

Het topje eindigt ergens op de vloer, nauw gevolgd door een boxer, mijn onderbroek en een beha. Die nacht zal ik voor altijd herinneren als de nacht dat ik besefte dat ik me nog nooit zo geliefd had gevoeld. Zo goed.
Zo compleet.

Een extra lang hoofdstuk for you, ladies and gentlemen. Dit soort dingen is nieuw voor me, al wilde ik al een eindje zo iets proberen. Nu niet raar denken, kleine pervs. Sorryyy dat ik al een eindje niet heb geüpload maar er zijn een paar dingen gebeurt + ik blijf steeds nieuwe verhalen bedenken. Oeps. Nog een keer, wie nog Q&A vragen heeft, stuur ze in privé. Dan weet niemand behalve ik wat ze zijn 😂. Dankje voor het lezen en see ya next time. Love y'all 💁🏼‍♀️💗

My Badboy LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu