ντρινν ντριννν ντρινννν
Ξυπναω απο τον ηλιθιο ηχο που κανει το ξυπνητηρι, αφου δεν το αντεχω τι το εχω??
ενη γουεη
Ντυθηκα και εκανα τα απαρετιτα πηγα στην κουζινα ημουν μονη.
Μα που πηγαν ολοι
Τ-Καλημερα ομορφη .μου ειπε
Κ-καλημερα τζακσον ξερεις που ειναι οι γονεις μας?
Τ-οχι αλλα αφησαν σημιομα στο ψηγειο .
Κ-εδω λεει οτι θα λειψουν πανω απο ενα μηνα και μας αφησα 1.000€και αν χρειαστουμε και αλλα θα μας στειλουν .
Επισης λεει οτι στο σχολειο θα πηγαινουμε με το σχολικο.
Τ-δηλαδη θα ειμαστε μονη στο σπιτι.ειπε με ενα πονηρο βλεμμα και δαγκωσε το κατω χιλος του.
Κ- ε-ε-ε ναι θα ειμαστε μονη στο σπιτι .
Τ-ωραιαααα .
Ειπε και εβγαλε την μπλουζα του και ορμιξε πανω μου .
Κ-τ-τι κανεις?
Τ-Διεκδικω αυτο που γουσταρω δηλαδη εσενα.
Κ-και εμενα μου αρεσεις αλλα ειμαστε αδερφια .
Τ -Ξερεις ποσα ετεροθαλη αδερφια το κανουν .
Κ-ναι αλλα δεν ειναι σωστο.
Τ-και ?
Κ-Τι και?δεν ειμαι ετιμη ακομη γιανα το κανω ειμαι 15 χρονον φανταζεσε να μεινω εγκυος απο τωρα .
Τ-μα θα παρουμε προφυλαξεις. ε?και τι με αυτο
Κ-γιατι ολα τα αγορια απο την ωρα που θα γεννηθουν μεχρι να πεθανουν σκεφτονται συνεχια πως να πηδηξουν ενα κοριτσι ή γυναικα .ε?πεςβμου .
Τ-Ειναι στην φυση μας καρεν οπως εσεις αργιτε να ντυθητε και να βαφτιτε και πανω απολα γκρινιαζετε πιο πολυ απο ολο τον κοσμο ετσι και εμεις σκεφτομαστε αυτο.
Ειληκρινα με αφησε με ανηκτο το στομα ποσα ωραιος μοιαζει οταν υποστηριζει την αποψητου με ωραια επιχηριματα και χωρις να φοναζει τωρα μου αρεσει πιο πολυ ❤❤❤❤❤😍😍😍.
Γεια😂😂
Τι κάνετε (μην απαντησετε ειναι ρητορικη ερωτηση)
εαν σας αρεσαν ξερετε 🌟🌟
YOU ARE READING
"Με αγαπα"
RomanceΗ καρέν είναι ένα 15χρονον κορίτσι που δέχετε βιασμό απο τον κουκλο ετεροθαλή αδερφό της .Μετα το συμβάν η κάρεν μετακομίζει στην αμερική μόνημα θα τα ξεπεράσει όλα οταν...