Εγω χαμενη πηγενα προς το κηλικιο εκει επεσα πανω σε καποιον ...
Μα φυσηκα ποιος θα ηταν ο τζακσον τοσο σχολειο επεσα πανω σε αυτο.
Τ-Εει μωρο μου προσεχε .
Κ-Γεια και σ'εσενα τζακσον.
Με τραβιξε απο το μπρατσο και με πηρε πισω απο το σχολειο ποτε δεν πηγενε κανεις εκει .
Με κολησε στο τοιχο και ειπε...
Τ-Ποιος ηταν αυτος που καθοταν διπλα σου και σε κηταγε καπως ετοιμος να σε φαι?
Κ-Το πετρο εννοεις?
Τ-Χεστηκα πως τον λενε πες του να μην σε ξανα κοιταξει ετσι γιατι θα ερθω και θα του χοσω μια ξερεις που.
Κ-Τζακσον σταματα εσενα τι σε νιαζει τι κανει σε εμενα
Τ-Εισαι δικη μου το καταλαβες .
Κ-Τζακσον εισαι αδερφο μου καταλαβετο .
Τ-Ε!εμενα θα με υπακους ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.
Το κοιταζα και ημουν ετοιμη να κλαψω δεν λεω κηλησαν μερικαν δακρυα.Με κοιταξε που εκλεγα και με εσφηξε στην αγκαλια του ηταν τοσο ωραια τρυφερα ζεστα εννοιοθα ασφαλια δεν ηθελα να σταματηση .
Και του το ανταποδοσα τον αγγαλιασα σφυκτα σαν να μην υπαρχη αυριο εκλεγα στην αγγαλια του.
Τοσο που δεν ηθελα να τελειοσει κτυπησε το κουδουνι .
Πηγα στην ταξη περνουσαν οι ωρες δηπλα στον πετρο.
Οταν πηγα σπιτι ο τζακσον καθοταν στον καναπε και εβλεπε θριλερ δεν το ηξερα ακουσα την κραυγη και οτι κρατουσε επεσε στο πατομα ο τζακσον γελουσε εγω τον κοιταζα με μυσο ματι εκοινος ηρθε και με αγγαλισε .
Μεσα στην αγγαλια του με πεταξε στον καναπε και επεσε απο πανω μου.
Οταν πηγε να με φηλησει για καλη μουτυχη κτηπισε το κουδουνι της πορτα πηγε ο τζακσον για ν'ανοιξει την πορτα οταν την ανοιξε ειδε...
Γεια σαςς.
Το κεφαλεο αυτο ειναι πιο μεγαλο ελπιζω να σας αρεσει ξερετε 🌟.
YOU ARE READING
"Με αγαπα"
RomanceΗ καρέν είναι ένα 15χρονον κορίτσι που δέχετε βιασμό απο τον κουκλο ετεροθαλή αδερφό της .Μετα το συμβάν η κάρεν μετακομίζει στην αμερική μόνημα θα τα ξεπεράσει όλα οταν...