Τ-Επιτελους βγηκαμε απο αυτο το παλιο κτηριο (νοσοκομιο)μωρο μ.
Κ-Νν επιτελεους φυγαμε θελω να παω σπιτι μας να ξεκουραστω να παω σχολειο να δω τους συμαθητες μου .
Τ-Αληθεια θελεις να δεις τους συμμαθητες σου
Κ-Νν μου εληψαν
Τ-..........οκκ.
(αχ ξεχασα να πω αυτο το παρτ ειναι απο την πλευρα της καρεν).
Κ-Ακου βασηκα δεν μου εληψαν αυτη ενω εξωτερικα μου εληψαν ολοι εσσωτερηκα εννοω πως τους πεθημησαν γιαυτον τον καλο ή για τον σκατο χαρακτηρα που.Πεθημησα να με κοροϊδευουν και να με κραζουν πισω απο την πλατη μου και εγω απλως να γυριζω και να τους χερεταω με το μεσεο μου δακτυλο 😉😛.
Τ-Αληθεια ωστε αρχιζεις και αλητευεις.
Κ-Αχαμ(ειπα με ναζιαρικο βλεμμα).
Λταν φτασαμε σπιτι ειδαμε την πορτα ανοιχτη και αμεσως βγηκαμε απο το αυτοκηνιτο και μπηκαμε μεσα ειδα την μαμα μου να κραταει κατι βαλιτσες και τις μεταφερει στο δωματιο της.
Κ-Μαμα τι γιρευεις εδω δεν εισουν σε επαγγελματικο ταξιδι μαζι με τον μπαμπα του τζακσον?
Μαμ-Νν ειμουν αλλα επηδει χωρισαμε επεστρεψα πισω .
Τ-Τι???😕😦
Μαμ-Νν αγορι μου χωρισαμε με τον πατερα σουΤ-γτ
Μαμ-εεε δεν ταιριαζαμε βρεε παληκαρι μου.
Κ-Μα αφου εισασταν τοσο αγαπημενη.
Μαμ-Το ξερς μςρο μουη αλλα τι να κανουμε ...σε παρακαλώ παλικαρά μου σε -3 μερεσ να φυγεισ.
Κ-Γιατι που θα μεινει.
Μαμ-Δεν ξερς αλλα δεν θελω να μεινει
Κοιταξα το τζακσον και μετα την μαμα μου αμεσςσ το στομα μου αρχιζε να λεει τι εχουμε μαζι με τον τζακσον και να διηδειτε όλα οσα περασαμε εγς και ο τακσον τα διηγομασταν όλα και βλέπαμε ο ενασ τον άλλο με τοσο παθοσ την μαμα μου δεν την ενοιαζε και επεμενε να φηγη ο τζακσον αμεσςσ της ξεφηγε και ειοε ότι σε πεντε μερεσ θα ερθει ο αλλοσ της γκομενοσ με τον γιο του τον ανδρεα που ηταν 20 χρονον .
.....Μετα από τρεισ μηνες(Αλεξησ γκομενοσ της μαμασ)
Μαμ-Ελα μςρο μου να παμε στην βενετια για μηνα του μελητος σεπαρακαλο
Αλ-οκκ καλα ότι θελει το κοριτσι μου.
Μαμ-σαγαπς μςρο μ
Και αρχισαν να φιλιουντε εγς μηλαγα με τον τσακσον μεσς καμερασ καθημερινα .Εντομεταξη ο ανδρεασ ηταν ένας παιδαροσ μα τι ανδρεσ βρισκει η μαμα μου και εχουνη τοσο υπεροχουσ γιους....
ΓΕΙΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΛΗ ΣΙΓΝςΜΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΠΟς ΤΟ ΠΑΡΤ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ ΣΤΟ Η/Υ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠςΣ ΣΟΡΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩΩΩ
YOU ARE READING
"Με αγαπα"
RomanceΗ καρέν είναι ένα 15χρονον κορίτσι που δέχετε βιασμό απο τον κουκλο ετεροθαλή αδερφό της .Μετα το συμβάν η κάρεν μετακομίζει στην αμερική μόνημα θα τα ξεπεράσει όλα οταν...