Καθως πηγαινα στο τμημα μου εβλεπα τον μηχαλη να φιλαει μια ξανθια στα χειλη μεσα μου ενιοθα κατι παραξενο .(Αφου εχω ξεπερασει τον μηχαλη )δεν ξερω δεν θα αφησω κανενα να μου χαλασει την μερα μου .τεσπα πηγα στο θρανιο μου ειδα τον πετρο να καθετε στο θρανιο .Πηγα και του μηλησα
Κ-καλημερα πετρο .
Π-καλαμερα καρεν μου.
Κ-τι κανις.
Π-καλα ειμαι προσπαθω .
Κ-τι εχεις
Π-θελω μια πολυ ομορφη κοπελα αλλα αυτη πιστευω δεν με θελει .
Κ-εγω πιστευω να πας να της μηλισεις μην αφησει το μελλον σου.
Π-οκκ.
Ειπε και μου εκλεισε το ματι .Με ολα αυτα τελιοσε η μερα στο σχολειο και καθως εφευγα ενιωθα ενα χερι να με αγγιζει.
Π-καρεν θυμασε αυτο που μου ειπες οτι θελω να το αποκτισω γιανα μην αφησω το μελλον μου.
Κ-ναι θυμαμαι .
Π-τοτε σε διεκδικω .
ειπε και με κολλησο πισω στον τοιχο και αρχησε να με φιλαει τοσο παθιασμενα και παραλληλα με χουφτονε .
Κ-τι εγινε τωρα .
Π-σε διεκδικησα .
Κ-μα-α-α.
Π-αφου εσυ μου ειπες οτι θελλω να το διεκδικησω .
Κ-Δεν ηξερα οτι ολο αυτο που μου ελεγες ηταν αφορκυσε εμενα .Και τωρα σε παρακαλω αφησεμε να φυγω θελω να σκευτω .
Αυτα ειπα και εφυγα πηγα σε ενα παρκο εκει κοντα και καθησα σκευφτομουν ολα αυτα που εγιναν .Ημουν το συνχησμενη .Το κινητο μου ειχε πανω απο 100 κλισεις του τζακσον και αλλες 200 του πετρου .Τι να κανω ?Πηγενω σπιτι και ανοιγω την πορτα την εκλισα και πξγα προς το δωματιο μου καθως ανεβενα ακουσα μουγκριτα και κραυγες ευχαριστισης ολα αυτα ευγεναν απο το δωματιο του τζακσον .Μα πως αφου με αγαπει μου το ειπε πως γινετε αυτο .Πηγα στο δωματιο χωρις να σκευτο πηγα στο μπανιο του δωματιου μου ανοιξα το ντουλαπι εβγαλα ενα ξυραφακι και το εσπασα εβγαλα την λεπιδα και αρχισα να κοβω το αριστερο μου χερι σχηματιζοντας την λεξει "με αγαπα" πονουσα πολυ παρα πολυ τα αιματα απλοθηκαν σε ολο το μπανιο εγω ομως συνεχιζαν παριγοριομουν με την σκεψη πως εκει που θα παω θα ειναι πολυ καλητερα .Ξαφνικα ζαληστηκ και επεσα στο πατομα.
......
Τζακσον POV
Μα που ειναι η καρεν .
Ελα μαριε ...ελα εδω σπιτι να επιβλεπεις μηπος ερθει η καρεν .
Μ-μα εγω τωρα ειμαι με ενα γκομενακι.
Τ-φερτιν και αυτη .
Μ-οκκ μα η καρεν που εινε.
Τ-αν ηξερα.
Μετα αποαρκετη ωρα ψαξιμου σε ολες τος γειτονιες και παρκα πηγενω σπιτι γιανα δω μηπως και ειρθε καθως εμπανα σπιτι ειδα τα πραγματα τος καρεν στον καναπε ανακουφηστικα αλλα μα που ειμαι ο μηχαλις .Πηγα πανω στο δωματιπ της καο εβλεπα τον μηχαλη σχεδωμ ημηγυμνο με μια εξισου ημηγυμνη κοπελα
Τ-ρε μηχαλι μηπως ειδες τιν καρεν
Μ-οχι ρε γιατι την ψαχνεις.
Τ-εε ..να δεν απαντουσε στα τηλεφωνα και αποφασησα να την ψαξω .
Μ-αα!οκκ και μην πας στο δωματιοσου ειναι ακαταστατο γιατι καμαμε με το γκομενακι
Τ-Καλα..?
Πηγα πανω στο δωματιο της και ανοιξα την πορτα βλεπω οτι κατω απο την πορτα του μπανιου της εβγαινε κατι κοκκινο σαν αιμα πηγα ανοιξα την πορτα και βλεπω μια λεπιδα γεματο αιματα και την καρεν να ειναι κατω στο πατομα δεν ηξερα τι να κανω .και ...
Γεια ...
τι κανετε εγραψα παλι συγνωμη που ειναι λυπητερο σας αγαπω
YOU ARE READING
"Με αγαπα"
RomanceΗ καρέν είναι ένα 15χρονον κορίτσι που δέχετε βιασμό απο τον κουκλο ετεροθαλή αδερφό της .Μετα το συμβάν η κάρεν μετακομίζει στην αμερική μόνημα θα τα ξεπεράσει όλα οταν...