Κ-Τι μου λετε τωρα αστυνομηκε μου
Αστυ-Αληθεια λεω δεσπινης καρεν ολα ειναι αληθεια .
Κ-Ενταξει τοτε αστυνομηκε μου τωρα θα φυγω θα παω σπιτι μου να ηρεμησω να ξεχαστω
.....
Ακομη δεν το εχω πιστεψει πως με εχουν βιασει γιατι σε εμενα ?τι εχω κανει και τις το ειπα εξαρχεις της μητερας μου οτι δεν ειναι καλος αλλα τι να κανω δεν με ακουει ποτε τωρα γυρισε σπιτι και φευγουμε παμε στην αμερικη στην νεα υορκη μπορει να συναντηθω με Τζακσον εχει περιπου 3 μηνες να μηλησουμε μπορει τυχεα οι μοιρες μας να συναντηθουν.Μολις τωρα φτασασε στο αεροδρομιο και εχουμε κανει το τσεκιν .Τωρα μας φωναζουν να παμε παμε στο αεροπλανο μπηκαμε μεσα νομιζα οτι θα ηταν τεραστιο ξερετε οπως τις ταινιες αλλα απογοητευτικα ηταν μηκρο και ισα ισα θα μας χωραγε😂😂😄...
Εκει χανομουν στης εκατομυρια σκεψεις μου και καπια στιγμη μου ξεφυγαν μερικα δακρυα αλλα τα σκουπησα αμεσως οταν φτασαμε στην νεα υορκη ενιοθα ενα βαρος να φευγει απο πανω μου θα παμε να μηνουμε σε ενα καινουργιο και ασφαλες σπιτι.Θα ειναι τελιο μου ειχε πει.Μολις βγηκαμε εξω απο το αεροδρομιο βλεπουμε μπροστα μας εναα μαυρο μεγαλο jeep ο οδηγος ηρθε και μηλησε στην μαμα μου ειχα ακουσει πως ειναι το αυτοκηνιτο που εχει αγορασει κα οτι μας περιμενει μαι ακομη ενα σπιτι για μενα .Μπηκα στο αυτοκηνιτο μυριζε τελια ισως επιδη ειναι καινουργιο.Πηραμε τους δρομους τα στενα και βγηκαμε σε μια πανεμορφη γειτονια βλεπω ενα τεραστιο συνχρονο σπιτι με ενα τεραστιο κηπο
Μαμ-Καρεν αυτο ειναι το σπιτι μας σαρεσει.
Κ-Αν μαρεσει λει ειναι ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ!!!
Γελασε και κατεβηκε ανοιξε τα καγγελα και παρκαρε μπροστα απο το παρκινγκ.Πηγαμε μπροστα στην κεντρικη πορτα η μαμα μου εβγαλε κατι κλειδια απο την τσαντα τησ και ανοιξε την πορτα .Εμηνα με το στομα ανοικτο ηταν το σπιτι που ολα τα κοριτσια και αγορια ονειρευοντουσαν ηταν ενας ολοκληρος παραδεισος συμπηκνομενος στο σπιτι μας!!.Το βραδυ οταν τακτοποιηθηκαμε η μαμα μου εφτιαχνε κεϊκ για τους γειτονες κερασε ολη την γειτονια και εμηνε το διπλα νο σπιτι γιανα κερασουμε το γλυκο .Μολις το τελιοσε η μαμα μου το κεϊκ μου ειπε να τι παρω και να το δωσο διπλα στους γειτονες.
Βγηκα απο το σπιτι και κατευφθηνομουν με το κεϊκ στην μπροστινη πορτα του διπλανου σπιτιου .Μολις κτιπησα το κουδουνι περιμενα 2-3 λεπτα αφησα το κεικ κατω στο σκαλι γιανα δισω το κορδονι του παπουτσιου μου ανηξε η πορτα βλεπω τα ποδια του καλογυμνασμενου αγοριου περνω το κεϊκ στα χερια μου και σηκονω το βλεμμα μου πρως τα πανω και αντικριζω...
Γειαα..
Τι κανετε ...
σασ αφησα το κεφαλεο με λιγη αγονια αλλα οκκ.
Σας αγαπαωωω❤💕💖💚
YOU ARE READING
"Με αγαπα"
RomanceΗ καρέν είναι ένα 15χρονον κορίτσι που δέχετε βιασμό απο τον κουκλο ετεροθαλή αδερφό της .Μετα το συμβάν η κάρεν μετακομίζει στην αμερική μόνημα θα τα ξεπεράσει όλα οταν...