part 18

165 10 3
                                    

kanw panw ta matia mou kai ti na dw ton tzakson auton ton kouklo kai kalogimnasmeno tzakson auto pou exei 3 mhnes na mhlhsoume.
K-Tzakson esi eisai ???
T-Oxi dn eimai o tzakson .
K-Oxi o tzakson eisai koita edw sto xeri mou exoume to idio tatouaz .
T-Oxi kapelia egw dn to exw perimene giamia stigmh eisai h karen?
K-Nn egw eimai kai esi eisai?
T-Egw eimai o tom o didimos aderfos tou tzakson.
K-Svra wste esi eisai pou mou elege o tzakson.
T-Nn twra tzase giati exw kai doulies an thes phgaine panw o tzakson einai sto dwmatio tou.
K-Emm okay.
Phgaina panw kai akousa oi fwnes na akougonte apo to pio katw dwmatio htan mia antrikh kai mia ginekia Phga anoixa thn porta kai blepw ton tzakson mazi me mia kopela na kathounte sto grafio tou kai na gelane kai h kopela na ton xaideuei kai na ton aggaliazei.
K-Tzakzon
T-Karen thee mou pws vrethikes edw mrm ela edw na se aggalia sw .
K-Kalhtera allh stigmh pou tha imaste idieteros .
T-Mhn ntrepese ela apodo einai h kornilia h sinmathitria m kai se liges meres tha ginei h gineka tou aderfou m.
K-Geia karen ti kaneis o tzakson sinexeia mou elege gia sena kai tra mhlagame giasena .
T-emm alitheia leei
K-Entajei kale sas pisteuw .
T-Ela edw mrm na se aggaliaso pou exei 3 mhnes na mhlhsoume.
Amesos egw etreja sthn aggalia tou kai ton filhsa sta xeilh htan toso esthisiaka h kornilia efige kai mas afise monous o tzakson klhdose thm porta hrthe panw me erije sto krebati  kai me filage me pathos kathise panw arga arga mou ebgaze to soutiesn phge na bgalei thn zwnh kai egw  arxisa na klew  thimithika ekoinh thn thliberh nuxta pou me biase o nikolas  htan toso apesia pote dn tha to jexasw auto ma pote eimai toso liphmenh mesa m eklega me trantagmous o tzakson me eblepe me ena blema gemato aporia amesos me aggaliase sfixta kai me rotage ti exw kai tote arxisa na tou lew ta panta ews kai thn mera pou hrtha edw meta arxise na me filai kai kathos me filage elege anamesa apo ta filia mas pws tha to jeperasoume oxi na to jeperasw alla na to jeperasoume mazi panta mazi😢😢.
Geia
h alitheia einai pws metis ejetaseis dn mou menei xronos na grapsw sto wattpad sryy se liga kefalea teleionei h istoria alla tha jekinhsw kainourgia me DIY for girls kai gia ta agoria tha kanoun ...😍😍😛😜

"Με αγαπα"Where stories live. Discover now