παρτ 16

247 12 1
                                    

Μερια της καρεν...
Α-Καρεν κατεβα κατω θα αργησεις  στο σχολειο ελα
Κ-Ευκολο σου ειναι να ξυπνας το πρωι και ναπηγαινεις σχολειο ??Οχι εσυ εισαι τυχερος που δεν πας σχολειο.
Α-Ακου να σου πω κοριτσακι μου εγω ειμε μεγαλυτερος οκκ εγω δινω δηαταγες και δεν με ακους θα τις τρωω παλιο μπασταρδο.
Κ-Ποιος σου εδωσε το δικεομα να μου μηλας ετσι και να μου δινεις διαταγες.
Α-Εγω πηρα την αποφαση να ειμαι ετσι ακουσες γιαυτο να με ειπακους .
Κ-Μην μου μηλας εσυ ετσι ακοθσες γιατι θα το πω στο τζακσον και θα σε δηρει .
Α-ποιο τζακσον αυτον το μαλακα που εχει σχεδον 2 μηνες να μηλησετε σκασηλα μου σηγα μην φοβηθο ενα μαλακισμενο.Αν σε αγαπουσε πραγματηκα θα ηταν εδω ασχετα αν εφυγε μαι πηγε στην αμερηκη στην αγαπη δεν υπαρχουν ορια μονο στα μαθηματικη ενω εσας εχει 😂😂😂😂.
Ηλικρινα εκοινει την στηγμη ηθελα να του δωσω μια μπουνια αλλα τον λυπηθηκα γιατι  που θα βγει με ετσι φατσα που θα του εκανα εγω γυρησα την πλατη μου και πηγα στο σχολειο που για πρωτη φορα ευχομουν να αρχιζε πιο γρηγορα οταν ηρθε το σχολικο μπηκα μεσα και καθησα οπως παντα στα πισω καθησματα μαζι με τον πετρο
Π-Κλμρ καρεν τι νεα.
Κ-κλμρ παλη τσακοθηκα με τον ανδρεα συνεχια τσακονετε μαζι τα λεω στν μαμα μου αλλα  δν ακουει.
Π-πως μπορω να βοηθησω πες μου.
Κ-Δν χρειαζομαι βοηθεια.
Ειπα και τον αγγαλιασα με ολα αυτα το σχολειο τελιοσε τοσο γρηγκρα πηγα σπιτι και ειδα τον ανδρεα να καθετε και να πινει ουισκι .
Α-Γεια σου...εεεε καθησε θρλω να σου ζητησω ηλικρινα συγνωμη ειμουν καπως το πρωι ηλικρινα συγνωμη.
Κ-Συνχορεμενος αλλα δν θελω να με ξανα πεις ετσι.
Α-οκκ εγινε θες λιγο ουισκι Κ-εεε δν πινω .
Α-Ελα λιγο μονο ενα ποτηρακι .
Κ-Οχι πραγματικα δεν θελω.
Α-Ελα ειναι τελιο πιες ενα ποτηρακι .
Κ-ενταξει αφου επιμενεις.
Απο το ενα ποτηρη πηγα στα δυο απο τα δυο πηγα στα τεσσερα και μεθυσα ενιοθα δυο χερια να με αγγιζουν και να με δερνουν τοσο απεσια τοσο βιαια δν μπορουσα να δω τιποτα γυρο μου και ενιοθα ενα πραγμα να μπαινοβγαινει πολυ γρηγορα και πολυ αγρι μεσα μου αμεσως καταλαβα οτι με βιαζε ηταν τοσο φρηκτο σε μια φαση βγηκε απο μεσα μου και καπου πηγε οταν ηρθε με ξτυπησε με μια δυνατη ζωνη πολυ βαρια αμεσως αρχισαν να διμηουργουντε πληγες που ετρεχαν αιμα μετα ξανα μπαινοβγαινε μεσα μου πιο βιαια εγω φοναζα δυνατα σε μια φαση μπηκε ο μαριοσ  και σας πηρε τηλεφονο και ηρθατε και συλλαβατε τον ανδρεα.
Αστινομηκος-Δεσπινης το αγορι που βρησκετε μεσα δν τον λενε ανδρεα αλλα νικολα παπαθεμηστοκλεουσ εδω και 5 χρονια το γυρευουμε ειναι ενα 25 αγορι ππυ εχει βιασει πανω 79 κοριτσια τον ψαχναμε πολυ καιρο και τωρα τον συλλαβαμε .
Κ-Μας πως γινετε να μου ειχε πει τοσα ψεματα ...
Γεια
Τι κανετε εγω ειμαι μια χαρα αυτο το κεφαλεο ειναι λιγο λυπητερο γιατι ο "ανδρεας" ή ο λεγομενος νικολας βιαζε με τον πιο σκληρο τροπο την καρεν .
Στην περιληψη γραφω για εναν ετεροθαλη αδερφο που θα βιασει την καρεν αυτος ειναι ο ανδρεας πολυ μπορει να νομιζατε πως ειναι ο τζακσον αλλα δεν ειναι αν θελετε μπορειτε να ξανα κοιταξετε το πρωτο κεφαλεο που γραφει την περιληψη και ευκολα θα μπορειτε να συνδιασετε τα γεγονοτα αν χαθηκατε εγω καθε φορα πριν γραψω ενα κεφαλεο ξανα διαβαζω ολο το βιβλιο για να θυμαμε τι εγινε την πρωηγουμενη φορα λοιπον καλη αναγνωση ...... σας αγαπω μπλα μπλα😂😂😂😉💕💕

"Με αγαπα"Where stories live. Discover now