Τ-Μηχαλη τρεξε γρηγορα ελα επανω .
Μ-Ενταξει ρε ερχομαι .
Μ-Παναγια μου τι επαθε .
Τ-Δεν ξερω γρηγορα καλεσε ενα ασθενοφορο.
Μ-Ενταξει .
Μ-Ναι ,παρακαλω θα ειθελα ενα ασθενοφορω γρηγορα .... ευχαριστω.
Τ-Μηχαλη δεν βρισκω τον παλμο της.Μωρο μου ελα συνελθε γιατι να το κανεις αυτο .Σε παρακαλω μωρο μου μην το κανεις πιο δησκολο
Μ-Ελα ρε βοηθα να την παρουμε κατωειρθε το ασθενοφορο .
Μολης φθασαμε στο νοσοκομειο και περιγραψε ολο το συμβαν καθησαμε επι τεσσερις ωρες και περιμεναμε με ανηπομονισια .
Τ-Γιατρε τι εγινε ;
Γ-Παρακαλω καθηστε η ασθενης εχει υποστη ενα πολυ σοβαρο τραυμα στο κεφαλη λογικα θα ειναι απο την πτοση θα εχει για μεγαλο διαστημα απολια μνημης και απο το κτυπημα στο κεφαλη καποιες νευρες νεκροσαν καο ειναι παραλητη .Επισης απο το κοψιμο στο χερι της η λεπηδα ησχορισε βαθια με αποτελεσμα οταν κοπηκε η φλεβα να αφηση τεραστια πληγη και εχασε και αρκετο αιμα .Τα καλα νεα ειναι πως ειναι εκτος κυνδινου.
Τ-Τι μου λετε γιατρε τι καλα νεα .Μου λετε οτι θα μεινει παραλητη και οτι εχει απολια μνημης τι καλα νεα ειναι αυτα μου λετε .
Μ-Τζακσον ηρεμησε σου λεει οτι ειναι εκτος κυνδινου σταματα να κλαις ηρεμησε ρε φιλε.
Τ-Τι μου λες ρε εκει μεσα βρισκετε ο ερωτας της ζωης μου σε χαλια μαυρα .Το πρωι πεταγε απο την χαρατης τωρα ουτε να σηκοθει.Τι να κανω αν μπορουσα να δοσω την ζωη μου γιαυτη .
Μ-Ηρεμησε και πηγενε μεσα στο δωματιο της να την δεις .
Πηγαινα προς το δωματιο της μολις ανοιξα την πορτα ειδα τα σηρματα να κρεμονται απο πανω της και το αναπηρικο καροτσακι ηταν ειδη ετοιμο εκει στην γονια .Αμεσως ετρεξα και πηγα διπλα της την εβλεπα απο πανω μεχρι κατω με βουρκομενα ματια .Εγγιζα τα ποδια της που τωρα δεν θα ξανα πατησουν στην γη .Προχωρισαν ποιο πανω τα χερια μου και εφτασαν στο δικο της αριστερο χερι που εγραφε "Με αγαπα"αραγε γιατι να το εγραψε επιασα το χερι της και το εφερα στο αριστερο μου μαγωλο και με χαηδευα με το δικο της χερι .Αφησα το χερι και ειμασταν προσωπο με προσωπο .Αρχισα να την φιλαω και αμεσως μου ερχονταν οι πρωτες σηνε του φιλιου μας στο μυαλο μου .Οταν επεσα κατω και αυτη νομιζε πως ειχα κτυπησει και επεσε απο πανω μου και εγω με μια κινηση την αναποδογιρησα και την φιλησα στα χειλη και μετα μπηκαν και οι γλωσσες μας στο παιχνιδι .Τα θυμομουν ολα αυτα και εκλεγα ενδιαμεσα του φιλιου μας.Οταν μπηκε ο γιατρος για της κανει καπιες εξετασεις εγω πηγα να βγω και ακουσα την φωνητης που ελεγε ...
Κ-Μην φυγεις τζανσο σε αγαπαω .Και ακουσα αυτο τρομαντικο υχο απο το μηχανημα να κτυπα και να διχνει μια ευθεια γραμμη
Πιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...Γεια...
Εγραψα και σημερα ενα νεο κεφαλεο αν θελετε να σας το αφηεροσο στηλτε μνμ η σχολιαστε απο κατω .Αυτο το κεφαλεο το αφηερονω σε αυτους που προσπαθησαν με το δικο τους τροπο να φυγουν απο την ζωη .Να ξερετε οτι το να κανετε κακο στον ευατο σας δεν θα επηρεασει μονο εσας αλλα και τους γυρω σας.Δλδ οταν καποιος θελει να αυτοκτονισει πρωτα να σκευτε για πιο λογο θελει να το κανει (δεν ειναι σωστο να αυτοκτονισης για κανεναν λογο).
Ο θεος μας εφτιαξε με τροπο να αντημετοπιζουμε τα προβληματα μας μονη μας και οχι αν δεν τα καταφερνουμε να αυτοκτονησουμε .Αυτος που θα αυτοκτονησει πρωτα θα πρεπει να σκευτει τους γονεις του που θα δισαρεστηθουν ειναι δισκολο να χανει μια μανα το παιδι κυριος οταν το παιδι αυτοκτονα .Η αυτοκτονια ειναι μια πραξει που οποιος τι κανει θεωρειτε δηλος και οτι δεν μπορει να κανει τιποτα δεν ειναι λυση αυτη πραξει .Στην ζωη μας ερχονται καποιες δοκιμασιες γιανα μας βοηθησουν στον μελλον.Θελω να καταλυξω πως πολλοι ανθρωποι αυτοκτονησαν γιατο τιποτα .Ο Θεος εκοινος ξερει ποτε πρεπει να παμε κοντα και γιαυτο εμεις δεν πρεπει να το αλλαξουμε....
Ποτε μου δεν προσπαθησα να αυτοκτονησο γιατι εμαθα να αντιμετοπιζω τα προβληματα μου.Γιαυτο μην προσπαθησετε ποτε να το δοκημασετε .
Αν σας αρεσει να σας αναληω τετοια θεματα να το ποιτε στα σχολια και γραψτε και για ενα θεμα που θελετε νας αναλυσω .
Οταν μεγαλοσω θα γινω ψυχολος στο επομενο κεφαλαιο το θεμα θα ειναι ο ρατσισμος .
BINABASA MO ANG
"Με αγαπα"
RomanceΗ καρέν είναι ένα 15χρονον κορίτσι που δέχετε βιασμό απο τον κουκλο ετεροθαλή αδερφό της .Μετα το συμβάν η κάρεν μετακομίζει στην αμερική μόνημα θα τα ξεπεράσει όλα οταν...