Οταν ξυπνησα ειδα μια στηβα με δωρα .
Τα ανοιγα ολα προσεχτικα εβλεπα ρουχα παπουτσια κοσμηματα αρωματα και εσωρουχα και ενα σημιωμα που ελεγε:
Καλημερα Καρεν μου εγω και ο ξενοφων πηγαμε στην σκοτια προεκηψε κατι σοβαρο σε αγαπαω.
Καταλαβα τι εννουσε αλλα μεσα μου ενιωθα τελια που θα μηνω σπιτι μαζι με τον τζακσον.
Αποφασισα να φορεσω τα καινουργια μου ρουχα .
Πηγα και εκανα ενα μπανιο οταν τελιωσα εβαλα τα δαντελοτα καινουργεια μου εσσορουχα (ηταν σε ασπρο με ροζ απαλο χρωμα).
Επιτα εβαλα και ενα ροζ κοντο φορεμα με ανοικτη πλατη και τα βανσ μου .
Καθως πηγαινα κατω ακουσα απο την απεναντι πορτα καποιον να λεει ....
Τ-Ποπο τι πηρασμος ειναι αυτος .Καλημερα μωρο μου.
Κ-Καλημερα τζακσον
Τ-Που θα πας και ντυθηκες τοσο υπεροχα .
Κ-Δεν θα παω πουθενα απλα εβαλα αυτα τα ρουχα επειδη ειναι καινουργια.
Τ- Προσεχε υπαρχουν και αρπαχτηκα.
Κ-Χαχαχαχ φοβηθηκα .
Αρχησα και ετρεχα και ετρεχε και αυτος γιανα με γαργαλισει σε μια στιγμη ακουσα κατι να πεφτει γυρναω πισω και βλεπω τον τζακσον κατω πεσμενω στο πατομα αμεσως το γελιο μου στερεψε και ληγα δακρια ετρεξαν αμεσως πηγα πανω απο τον τζακσον τον σκουντουσα ομως δεν κουνιωταν φοβηθηκα .
Τον εγκιζα στο προσωπο σε μια στηγμη ακουσα που γελουσε και με κοροιδευε εγω πηγα να τον κτυπησω κοροηδευτικα στο μπρατσο αυτος επιασε το χερι μου και ξαφνικα με μια αποτομη κινηση βρεθηκε απο πανο μου και αρχισε να με φηλαει στα χηλοι.
ξαφνηκα πηρε την αποφαση και εβαλε και την γλωσσα του στο παιχνιδι ηταν σαν να χορευαμε και να κουνουσαμε τα σωματα μας περα δοθε ασταματητα ευχομουν ποτε να μην τελιοσει.
Γειααααα
Σημερα σας εβαλα 2 κεφαλεα ναιιιι ρεκορ .
Αν σας αρεσε ξερετε 🌟με βοηθατε παραπολυ και αν θελετε να σας αφηεροσο ενα κεφαλεο στηλτε σχολιο ή μυνημα 😍😍😛😜😘😙😚😗😗😻😻❤❤💋👄👅👄👍👏👏
YOU ARE READING
"Με αγαπα"
RomanceΗ καρέν είναι ένα 15χρονον κορίτσι που δέχετε βιασμό απο τον κουκλο ετεροθαλή αδερφό της .Μετα το συμβάν η κάρεν μετακομίζει στην αμερική μόνημα θα τα ξεπεράσει όλα οταν...