D E G R O T E V E R A N D E R I N G (alleen dan wat minder dramatisch)

206 20 6
                                    

Hallo allemaal!

Ik heb besloten mijn hele coverboek om te gooien en een nieuw systeem op te zetten. Dat doe ik omdat ik te weinig tijd heb om covers snel af te hebben, waardoor mijn coverboek bijna altijd gesloten is en ik degenen die een cover hebben aangevraagd véél te lang laat wachten.


W A T   B L I J F T    E R   H E T Z E L F D E ?

Ik blijf gewoon covers maken en de voorbeelden die ik maak kun je blijven aanvragen. Het formulier (bleh, dat klinkt zo formeel, in het Engels is het tenminste gewoon 'form') dat je om een voorbeeld aan te vragen moet invullen zal in het hoofdstuk C O V E R S geplaatst worden.


W A T   V E R A N D E R T    E R ?

Mijn coverboek is vanaf nu niet meer open of gesloten. Je kunt dus niet meer aanvragen. Gelukkig zijn er een paar uitzonderingen:


U I T Z O N D E R I N G E N

Je kunt nog gewoon aanvragen als...

- ...ik je volg. Dat betekent dat ik je schrijfsels/andere maaksels bewonder en/of dat je een Wattpadmaatje bent en ik dus graag een cover/andere graphic voor je maak MAAR dit betekent niet dat ik er altijd tijd voor heb en het nog steeds ontzéttend lang kan gaan duren. So be patient.

- ...je een cover wil aanvragen voor een verhaal dat het vervolg is op het verhaal waar ik al een cover voor heb gemaakt. (Oeh, dit is een moeilijke zin...) Duidelijker: heb je een cover nodig voor het vervolg op een verhaal waarvan ik de cover heb gemaakt, dan kan je me die gewoon vragen. MAAR hetzelfde, wees geduldig.

- ...er een speciale aanbieding is! (Oeh, dat klinkt weer zo formeel...) Uhm... correctie: een special!



...



Oké, ik ga wel uitleggen wat dat inhoudt, zo'n special.


S P E C I A L S

Dit betekent dat je in een bepaalde tijdsperiode (één dag/ één week/...) een specifieke graphic kunt aanvragen, bijvoorbeeld op basis van:

- Type graphic: cover/icon (voor profielfoto)/banner/kaart/achtergrond/quote/...

- Thema: winter/kerst/liefde/magie/bloemen/feest/oorlog/natuur/...

- Genre: fantasy/scifi/historische roman/tienerfictie/...

- Stijl: gemanipuleerd/minimalistisch/simpel/in de stijl van een voorbeeld dat ik laat zien/...

- Wat ik nog verder verzin

Het kan ook zijn dat ik deze combineer, bijvoorbeeld: een minimalistisch icon (type graphic + stijl), en ik zal er altijd een voorbeeld bij geven, zodat je weet waar je aan toe bent.

Maar dus... *hinthint* Het kan ook zijn dat ik gewoon 'type graphic: cover' neerzet, en je in die tijdsperiode dus gewoon een cover kan aanvragen.

Verder is het belangrijk dat ik bij een special misschien niet alle graphics die in die tijdsperiode zijn aangevraagd ook echt ga maken. Het kan zijn dat ik het maximum zet op vijf, of twee, of tien, of één... Het ligt eraan hoe lang ik over zo'n graphic doe.

Specials zullen niet regelmatig komen, gewoon als ik er zin in en tijd voor heb. Als er een special aankomt zal ik dat in het hoofdstuk C O V E R S zetten, er een hoofdstuk met uitleg voor aanmaken, en zo lang als de special bezig zal dat in de titel staan.


A A N V R A G E N

Graphics die al eerder aangevraagd zijn, zal ik natuurlijk gewoon afmaken. Degenen die een graphic hebben aangevraagd zijn:

brittpitje

LeoneyHart

daniek17

Killer__Queen

Lisa-xoxo

CookieDonutMonster

NoxObscura

Sorry voor het enorm lange wachten! Zeg het alsjeblieft als je de graphic niet meer nodig heb, dan ben ik niet voor niets nog mijn best aan het doen. Zeg het ook als je iets hebt aangevraagd, maar er niet tussen staat, dan maak ik de graphic natuurlijk ook nog gewoon af.

Veel liefs,

Ikke

Astra - Covers en andere graphicsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu