I N F O

186 17 14
                                    

Oké, eerst stom nieuws...

Vlak voor ik op vakantie ging hield mijn computer ermee op.

Thuisgekomen hebben we alles geprobeerd wat we maar konden bedenken om de bestanden terug te krijgen, maar het was tevergeefs. (Harde schijf beschadigd...blablabla...)

Dit betekent dat ik alles kwijt ben: bestanden met de covers in lagen, tekeningen, verzamelde foto's en inspiratie en de graphics waarmee ik bezig was.

Ik heb een tijd terug een back-up gemaakt, maar alles waar ik op het moment mee bezig was is weg, en dat terwijl ik op het punt stond veel af te ronden en te publiceren.

Dit betekent dat ik met veel opnieuw zal moeten beginnen en ook dat het op dit moment niet mogelijk is iets aan te vragen, voorbeeld of nieuwe graphic.

Ik wil eerst orde op zaken stellen, Gimp opnieuw installeren en kijken van welke voorbeelden ik het originele bestand nog heb.

Ondertussen blijf ik proberen ze terug te krijgen.

En nu leuk nieuws!

Je hebt héél misschien gezien dat er #wattics2017 in de titel van mijn coverboek staat. (Ja, ik ben genomineerd!) Dit zijn, kort gezegd, de Wattys/Netties voor graphics, wedstrijden en teken- en tutorialboeken. Stemmen voor de choice award (*kuch* hint *kuch*) in de categorie alles (de categorie graphic-/covershop komt in september) kan nog tot half augustus.

Ja, inderdaad. Dat is het nu zo ongeveer.

Je kan dus nog maar twee dagen stemmen op je favoriete cover-/graphicsboek (of wedstrijd- of tekenboek).

Dit is de link naar je stembiljet (voor graphics-/coverboeken):

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0gI12e6khL6_4ByhkC3lW8pxnuml_gpfOoZ3CdrF6vkWIXQ/viewform

(Deze zet ik ook in de reacties.)

Meer info vind je op het account, WatticsOff!

Astra - Covers en andere graphicsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu