O V E R W E Z E N L O Z E Z I E L E N

306 38 67
                                    

Eventjes wat geweldig maar niet zo nieuw nieuws: vrijdag is Over wezenloze zielen uitgekomen! Voor wie dit boek nog niet kent: dit is een duister sprookje geschreven door Merel de Keyzer (AKA FictionalState) - gruwelijk goed geschreven - met in de hoofdrol de geduldige en áltijd beleefde Sieglinde die haar goede manieren ten volle tot hun recht laat komen gedurende het verhaal. (Mind the sarcasm.)

Verder is het een verhaal dat je mee zal slepen in een wonderlijke maar niet altijd rooskleurige wereld waarin Sieglindes gewoonheid naar voren komt als een sterke kracht. (Klinkt dat niet mooi? Ik zou recensent moeten worden...)

Lang verhaal kort: ga naar Google Play Books of iBooks of Google Books, zoek op 'Over wezenloze zielen', lees een voorbeeld en wees overdonderd (en KOOP HET BOEK). (Het is er als e-book en als tastbaar boek.)

Hoe dan ook... Kennen jullie deze nog?

Ja, dat is inderdaad mijn cover voor Over wezenloze zielen - als Wattpadboek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ja, dat is inderdaad mijn cover voor Over wezenloze zielen - als Wattpadboek. Enne... voor het uitgegeven boek heb ik (*gil*) ook de cover mogen maken! Ik ben hier wekenlang opgewonden over geweest en eigenlijk... ben ik dat nu nog steeds.

Het idee was de Wattpadcover zo aan te passen dat hij bruikbaar was als échte omslag. Maar ik zat met een probleem. En dat probleem heet copyright. Lang niet alle plaatjes gebruikt voor de cover van OWZ waren ook beschikbaar voor commercieel gebruik. Bang als ik was om iets verkeerds of zelfs illegaals te doen, heb ik besloten ALLE plaatjes zelf te maken. Dat wil zeggen: zelf fotograferen of tekenen.

Ik begon met de bomen. Voor de boom die de achtergrond vormt, heb ik een boom gekozen die vlak bij mijn school stond - wat voor ongemakkelijke momenten zorgde: terwijl ik die foto stond te maken, fietste er een groep jongens - brugklassers of zo - langs die 'mooie boom, hè?' riepen. Tja...

Dit is 'em, trouwens:

Ik had geluk dat het eind herfst was, anders was ik nooit aan dit plaatje gekomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik had geluk dat het eind herfst was, anders was ik nooit aan dit plaatje gekomen...

Voor de dennen waren er een aantal boompjes langs mijn fietsroute. Dat zijn deze schoonheden:

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 19, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Astra - Covers en andere graphicsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu