C O V E R R E V E A L - Geestdrift

320 31 29
                                    

Dat 'cover reveal' klinkt gewoon zo dramatisch... Ik kon het niet laten.

En ja, ik ben een verhaal aan het schrijven. Surprise! Ik ben niet alleen een saaie covermaker (hoop ik)! Het verhaal heet Geestdrift en het gaat nog héél lang duren voor ik het op Wattpad zet. (Maar het komt er écht op!) Daarom heb ik besloten hier alvast de cover en de achterflap neer te zetten, zodat ik niet meer terug kan krabbelen.

C O V E R

A C H T E R F L A P

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

A C H T E R F L A P

Ik ben altijd al anders geweest dan de rest. Ik zocht meer. Wilde grootser. Ik wakkerde aan als vuur. Ik woedde. Ik verkoolde. Verwoeste. Ik viel.

Er zijn veel mysteries rond de Menten, zij die de elementen van het leven beheersen en het land Vires in balans houden, zij die na de koning de meeste macht hebben, al weet iedereen dat hun kracht zelfs hem overtroeft. Ze worden vereerd en aanbeden. Ze worden gezien als de heersers van het bestaan. Ze worden gevreesd.

Maar aan elke macht komt een einde. Wanneer het leven de Menten langzaam loslaat, wanneer zij dreigen te vervliegen als stof in de wind, ontdekken zeven jongeren hun kracht en worden de nieuwe elementen van het leven bijeen gebracht om hun krachten te bundelen en het land te regeren.

Beyris is een van hen. Maar haar ontvlambare karakter en haar eigenzinnige verleden zijn niet van plan om alles volgens traditie te laten verlopen.

Deze zomer ben ik er zoveel mogelijk aan aan het schrijven, maar het verhaal zal er pas op komen als ik zéker de helft af heb

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze zomer ben ik er zoveel mogelijk aan aan het schrijven, maar het verhaal zal er pas op komen als ik zéker de helft af heb. Tot die tijd zullen jullie moeten wachten... om te zien of ik er wat van bak.

Astra - Covers en andere graphicsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu