S P E C I A L - Getekende cover

209 22 17
                                    

Oeps, ik heb de honderd gemist. Ik heb inmiddels honderdtwee volgers! Ook een mooi getal...

Hoe dan ook, hier is de special!

Maandag 20-8-2018 19:00 - woensdag 22-8-2017 19:00

Type graphic: cover

Stijl: getekend

Thema: bloemen/planten/krullen

Voorbeelden:

Voorbeelden:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een bloemerige, planterige, krullerige getekende cover van Liv, wie wil dat nou niet?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een bloemerige, planterige, krullerige getekende cover van Liv, wie wil dat nou niet?

Als je niet de neiging voelt om onmiddellijk 'IK!' te roepen, volg dan deze instructies:

Om mee te doen moet je:

1. mij volgen. Ik heb nooit echt waarde gehecht aan het aantal volgers dat ik heb, maar aangezien ik veel moeite doe voor deze covers, vind ik dat ik er eigenlijk wel iets voor terug mag vragen.

2. mij een privébericht toesturen met daarin:

- Titel en auteur
- Verhaallijn van je boek
- Voorkeuren (maar binnen de stijl van de voorbeelden)

Uit de aanvragen die binnen de tijd binnenkomen, kies ik er drie op basis van de verhaallijn.

Wees dus zo creatief en origineel mogelijk met je plot!

Ik ben geen machine waar je een aanvraag instopt en waar dan een cover uitkomt. Ik stop tijd en moeite in een cover en wil dan ook echt dat je hem gebruikt. Weet dus zeker dat het verhaal ook echt geschreven gaat worden vóór je aanvraagt.

Wees snel!

Veel liefs,
Liv

Ps. Het hoeven natuurlijk niet alleen bloemetjes en plantjes te zijn. Daar ben ik wel soepel in.

Astra - Covers en andere graphicsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu