Zondag 23-4-2017 17:00 - dinsdag 25-4-2017 17:00
Type graphic: icon/logo voor profielfoto
Stijl: minimalistisch
Thema: karakter/landschap
Voorbeelden:
Ben je enthousiast? Hier is wat je moet doen om er een aan te vragen:
Stuur me een PM waarin je zegt welke van de twee thema's je wilt hebben.
K A R A K T E R
Stuur een foto van jezelf naar livnouvellis@gmail.com.
O F
Vul deze lijst in:
Jongen/meisje/...
Huidskleur: zongebruind/heel licht blank/donkerbruin/gewoon echt zo'n zalmkleur/karamelachtig/...
Gezichtsvorm: wat ronder/best langwerpig/iets spitser/zoals de voorbeeldjongen/zoals het voorbeeldmeisje/...
Oogkleur: blauwgroen/zo heel donkerbruin waardoor het bijna zwart is/groen/lichtblauw/amberkleurig/bruin/...
Mond: een grote smile/duckface/zoals op de voorbeelden/gewoon dicht/...
Neus: zoals op de voorbeelden/aardappelneus/wipneus/Voldemortneus/wat voor neus je maar kan bedenken/...
Haarkleur: knalrood/lichtblond/donkerbruin/zwart/iets tussen bruin en blond/gifgroen/blauw/goud/...
Haartype: kleine krulletjes/steil/golvend/afro-achtig/krullend/...
Haarlengte: tot je navel/stekeltjes/tot je schouders/tot je kin/kort/net als: [een of andere persoon]/...
Verder (optioneel): sproeten/oorbellen/dip dye/bril/ketting/beugel/eyeliner/papegaai op schouder/liever grotere ogen dan die minidingen op de voorbeelden/strooien hoed/rode lippenstift/hoofddoekje/piercing/...
Achtergrond: gewoon wit/felblauw/overgang van boven oranje naar beneden paars/deze afbeelding:.../iets met cupcakes/...
L A N D S C H A P
Stuur een foto van een landschap naar livnouvellis@gmail.com.
O F
Vul dit in:
Tijdstip: zonsondergang/midden in de nacht/midden op de dag/...
Seizoen: herfst/winter/lente/zomer/... - o nee wacht, er zijn maar vier seizoenen
Weer: bewolkt/mistig/helder/sneeuw/...
Kleurenschema (optioneel): paars-blauw-groen/turquoise-rood/pastelkleuren/lichtblauw-donkerblauw/neonkleuren/oranje-roze-groen/...
Wat erop: bergen/bos/meer/stad/zee/...
Waar hemellichamen: zon in hoek/maansikkel/volle maan/zonsondergang in het midden/alleen sterren zichtbaar/sterren/ en maan/geen zon zichtbaar/...
Een specifieke plek (optioneel): Parijs/Londen/de Niagara-watervallen/...
Bebouwing: geen bebouwing/wolkenkrabbers/een klein dorpje in de verte/een weg/een boomhut/...
Dieren (optioneel): geen dieren/hert/vogels/wolf/...
Verder:... (ik heb geen inspiratie meer)
V E R D E R
Nogmaals, aanvragen kan van zondag 23-4-2017 17:00 tot dinsdag 25-4-2017 17:00.
Te laat = te laat.
Ik accepteer tien aanvragen (en dat ga ik nooit halen, maar mochten er wel héél veel mensen enthousiast zijn, dan zit ik niet met de gebakken peren). Áls ik de tien haal, is de special gewoon eerder afgelopen. (Het zou ook zo kunnen zijn dat ik de special gewoon laat doorlopen en dan de origineelste ideeën kies, maar dat is voor een andere keer, als ik er bijvoorbeeld maar twee accepteer of zo.)
De voorbeelden kunnen na de special ook aangevraagd worden.
Ik accepteer alleen aanvragen binnen dit type graphic en deze stijl, maar wil je de graphic gebruiken voor bijvoorbeeld een sticker, zeg het me en ik kan er ook tekst/getallen op plaatsen.
Denk goed na voor je aanvraagt: ik stop er veel werk in, dus vind het niet leuk als je het uiteindelijk niet gebruikt.
Jaja, mijn eerste special... Ik ben ontzettend benieuwd wat hiervan terecht gaat komen, en hoop dat jullie het leuk vinden.
Veel liefs,
Ikke
PS Hier is er ook eentje van mezelf:
JE LEEST
Astra - Covers en andere graphics
RandomOmdat ik echt niet kan stoppen met nutteloze covers maken... ... en je misschien kunt meeprofiteren. * Waarschuwing: dit is ALLES. Vanaf het allereerste begin. Het wordt je hierom aangeraden van achteren naar voren te lezen... behalve natuurlijk a...