3. BÖLÜM

412 14 1
                                    

              Kendine gel etrafına bak
                 (( hayalvemiraç)))))))...

Tabikide laf sokucaktım . Miraça baktım . Oda bana bakiyodu . Hiç beklemeden konuştum .
"Şanslı çocuksun miraç . Benim yanıma öyle kolay kolay kimse oturamaz . Sırf bu yüzden olmayan adamlığınla gurur duymalısın". Dedim ve umursamaz bi tavırla yerimden kalktım . Sınıfın kapısına yöneldim . " nereye hayal "diye sordu bizimkiler. " biraz hava almaya . Burası basıyo ister istemez "dedim .
Ve miraçın gözlerine baktım . Sırıtıyodu . Hiç takmadan sınıftan çıktım ve bahçeye yöneldim .Bahçeye çıkar çıkmaz havayı ciğerlerimin en içine kadar çektim . Amacım biraz hava alıp sınıfa çımaktı. Miraçta benim bilmediğim biseyler vardı .

Çoğu insana laf sokarım aşağılarım.
Hepsi karşımda iki büklüm olurlar ve korkudan hiçbişey diyemezler .
Ama bu çocuk öyle değil . Benim gibi hiçbişey takmıyo . Her laf soktuğumda sırıtıyo yada gülüyo .
Tıpkı benim gibi. Kendimde onu görüyorum. Belki oda aynı şeyleri düşünüyordur bilemem .

Ama bunların tümü benim bu çocuğa meydan okumayacağım anlamına gelmez . Bu lise benim ve kimse benim meydanımda bana karşı koyamaz . İşte herşey bu kadar basit .

Artık gitmem gerekiyordu . Arkami döndüm . Ve döner dönmez miraçı gördüm . Burnumun dibine girmişti herzamanki gibi .

" Sen neden geldin miraç. Haaaaa yoksa benimi taklit ediyosun ".
Dedim ve soyliyceklerini bekledim .

" Emin ol taklit edicegim son kişi senin gibi bu sürtük olacaktır . Ve asıl konumuza gelelim . Sen sınıfın içinde bana laf sokıcaksın ve havalı havalı ÇEKİP gideceksin öylemi hayal".
İlk defa ismimi söylemişti . Ne saçmalıyorsun hayal .

"Evet aynen dediğin gibi . Ana atladığın bisey var . Ben sana sadece sınıfta değil her yerde laf sokarım.
İkinci olarak havalı olmaya çalıştığımı kim söylemiş ki . Benim havalı olmaya ihtiyacım yok miraç. Doğamda var laf sokmak ".dedim ve yine umursamadan yanından ayrılıp okula girdim . Benimle uğraşmaması gerektiğini öğretmeliyim ona ....

Sınıfa kapıyı çalmadan girdim . Herkesin yüzü bana döndü. Miraçın köpeklerinden biri bana baktı ve
" miraç nerde "diye sordu . Bana ne miraçtan . Tam o sırada miraç girdi kapıdan . Kıza döndüm ve kafamla miraçı işaret ettim . " Bak geldi reisin"dedim ve yerime oturdum .
Miraçan gelip yanıma oturdu . Elime bi kalem aldım ve miraça sırtımı döndüm . Elimdeki kalemle sıraya bişeyler karlamaya başladım .

Önüme bi uçak düşüne kimden geldiğine baktım . İçini açtığımda kocaman Serkan yaziyodu . Kâğıtta şunlar yaziyodu .

"Bahçede ne oldu bilmiyorum ama sen kesinlikle lafını sokmuşsundur kardeşim "..

Yazılanlara güldüm ben gülünce bizimkilerde güldü . Miraça baktığımda bana bakıyodu .
Serkana döndüm ve " evet kardeşim "
Dedim . Tam o sırada zil çaldı . Allahtan dersin yarısından fazlası yer değiştirmekle geçdide dersi kaçırmak gibi bi duruma düşmedim .

Bizimkilerde birlikte bahçeye çıktık ve herzmanki yerimize gittik . Oturup bahçenin tadını çıkardık . "şu yeni gelenlerle ne yapicaz bilmiyorum " dedi çiğdem . "bisey yapmiycaz kardeşim bize bulaşmazlarsa hiçbir sorun yok . Ama bizim sinirimizi bozucak şeyler yaparlarsa işte o zaman bizim kim olduğumuzu gösteririz onlara". Dedim ve sırıttım.
Bizim masanın arkasındaki masaya baktığımda miraçlarında arkamızdaki masaya oturduklarını gördüm .

Umursamaz bi tavırla yerimden kalktim ve yürümeye başladım . Miraçların masasına gittim ve ellerimi masaya sert bi şekilde vurdum . Hepsi bana bakınca bende teker teker hepsine baktım . Bahçedekilerin çoktan dikkatini çekmiştim bile . Anlamadığım şey herşeyde hemen mal gibi bakıyorlar ve bu benim sinirlerimi bozuyo .

İki çete lideri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin