5. BÖLÜM

263 10 0
                                    

                     -  Yıkıldım -

İyi okumalar;

Ama böyle soru sorulmaz ki dedim kendi kendime . Matematik sınavındaydık ve hoca her zamanki gibi gavura sorar gibi sormuştu .

Okulun ikincisiyim demiştim . Evet derslerim çok iyi . Ama çalıştığım sürece. Madem annemgil beni zorla okula gönderiyor bende hakkını vermek istedim ve gördüğünüz üzere okulun ikincisiyim .

Miraça baktığımda benim kağıdıma
bakıyordu . Kağıdı saklıyormuş gibi yaptım .  Sonra önüne döndü . Bakması benim için sorun değildi ben kendi aldığım nota bakarım sonuçta .
O yüzden bende kağıdı açtım ve miraça baktım . Yüzünde sevinmiş gibi bi hal vardı . Tabi bende bu bonkörlüğün karşısında mutlaka laf sokmalıydım.

"Kağıdıma bakmak için şekilden şekile girmene gerek yok . İsteyebilirdin . Sonuçta ben kendi aldığım nota bakarım ". Hocaya çaktırmadan sessizce güldüm.

" Senin işe yaramaz zekana ihtiyacım yok aptal şey ".

Söylediği şey üzerine elimi yumruk yaptım . İnsanlık yaramıyor kimseye .
Kağıdı elime alıp ayağa kalktım . Ve gitmeden önce tekrar miraça baktım .

" Sanırım birileri sana benim okulun ikincisi olduğunu söylememiş. Ama sende haklısın. Senin benim zekama ihtiyacın yok".

Göz kırparak yanından ayrıldım ve kağıdımı hocaya teslim ettim . Arkama bile bakmadan sınıftan çıktım .

Kulaklığımı ve telefonumu cebimden çıkarıp çardağa oturdum . Kulaklıklarımı kulağıma taktım ve
little mix - DNA ' yı açıp dinlemeye başladım . Bu müziğe bayılıyorum.
Ruhumu gösteriyor . Bazı yerleri hareketli bazı yerleri yavaş . Tamda benim gibi .

Müzik keyfim biri kulaklığı kulağımdan çıkarana kadar çok güzel gidiyordu . Gözlerimi açıp baktığımda bunun tuna olduğumu gördüm.
Şuan tunadan ayrılmak için elimden gelen herşeyi yapabilirim . Ama yeni gelenler yüzünden daha güçlü gözükmem gerekiyor .

"Ne var tuna ". Bana bakıp gülümsedi.
Geçip yanıma oturdu .  Saçlarımı yüzümden çekti ve biraz daha yaklaştı. Ne yapacağını anlayınca hemen uzaklaştım ondan . Yüzündeki hayal kırıklığını görünce hiç umursamadan konuştum .

" ne yapıyorsun tuna . Beni öpmeye çalışıyorsun resmen hemde okulda".
Ellerini yumruk yapıp oturduğu yerde kıpırdadı. Omuz silkip bana döndü.

"Asıl sen napıyorsun hayal . Birbirimizden uzak iki sevgiliyiz resmen . Ne arıyoruz nede soruyoruz birbirimizi . Çok değiştim farkındayım ama seni seviyorum ben hayal ". Seni seviyorum deyince herşey durdu bi anda . Kimse bana daha önce seni seviyorum dememişti.
Annem nadiren söylüyordu. Babamı söylemiyorum bile . İnsan bu kelimeyi duymak için nelerin vermezki . Ama ben...... Geçmişte duymayan insan gelecekte neden duymak istesin ki .
Evet ben istemiyorum . Belki bi gün birini severim . Ama unutmasını da bilirim . Bunca zaman yalnız kalabildiysem bundan sonraki hayatımda da yanlız kalabilirim.
Ben hayalim asla sıradan değilim....

Daldığım düşüncelerden çıkıp Tunaya baktım . Gözleri kıpkırmızı olmuştu .
Nasıl yani . Gerçekten beni seviyor muydu . Tunaya hayretle bakıyodum
sadece. Gerçekten beni seviyor muydu . Benim için ağlayacak kadar .
Hemen yanına yaklaşıp göz yaşlarını sildim . Ve yüzüme tebessüm yerleştirdim .

" Sen beni gerçekten seviyorsun tuna"
Bunu bekliyomuş gibi atladı hemen .

"Ben seni hep sevdim hayal . Senin için ağlayacak kadar sevdim ben seni". Hemen sarıldı bana . İlk başta tepki vermesem  de bunu  hakkettigini düşündüm ve yavaşça sarıldım bende . Sımsıkı sarıldı bana .
Ama beni etkilemiyordu. Kahretsin ....

İki çete lideri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin