{{GERÇEKLER}}

263 7 0
                                    

Sorduğu soru karşısında önüme döndüm. Ne demek ne zamandan beri titriyorsun . cevabını bilmediğim bir soruya nasıl cevap verebilirim ki . Neden ya da nasıl titrediğimi bende bilmiyorum. Kendime soruyorum ama cevabı hiçbir zaman olmayan bir soru bu . O yüzden bende pas geçerek soruyu dipsiz uçurumdan yuvarladım. Belki de en iyisi buydu .

"Koştuğum için titriyorum"

Bana küçük kız demişti. Neden öyle hitap ettiğini anlamasam da hoşuma gitmemişti. Yere bakan kafamı aniden kaldırdım ve miraçla burunlarımız çarpıştı. O anın verdiği endişeyle alt dudağımı ısırdım yeniden . Gözleri alt dudağıma kayınca benim de ister istemez onun dudaklarına kaydı . Hala alt dudağımı ısırmaya devam ettim. Miraç biraz daha yaklaştı ve sıcak nefesini yüzüme üfleyerek konuştu. Onunla öpüştüğümüzden beri bu denli yakın olmamıştık . Bu çok korkunçtu. Ve bir o kadar da saçma . Bir insan neden düşmanıyla bu kadar yakın olsun ki . Bana yaklaşarak attığım tokadın bedelini ödediğimi söyledi . Ne görmüştü ya da ne yapmıştı da ben farkında olmadan bedelini ödetmişti . Ben bile farkına varmadan . Haberim olmadan . Bu sefer miraç konuştu .

"Yapma şöyle"

Gözlerimi anlamamış gibi açtım . Neyden bahsediyordu anlamamıştım.
Şuan falza yakındık . Kalbim ağzımda atıyordu sanki . Yine titremeye başlamıştım. Neler oluyor bana . Bu utanç verici.

"Neyden bahsediyorsun"

Geri çekildi ve bana bakmaya devam etti . Ellerimi yapıştırdığım ağacın gövdesinden ayırdım ve ayakkabılarıma baktım . Aklımı bir sürü şey dürtüp duruyordu . Neden bana bu kadar yakın . Ya da yapma derken ne demek istedi. Kafayı yememe az kaldı . Bir an önce şu kapm bitse de gitsek . Artık kalbim dayanmıyor bütün bunlara.

"Farkında değilmisin sahte kül kedisi.
Sana her yaklaştığımda nefesin kesiliyor ".

Biraz daha yaklaştı ve aşırı saçmalık içeren bir şey söyledi .

" Sen bana aşık oluyorsun "

Gözlerimi açtım yine aynı şaşkınlıkla .Pabucumun kenarı etmeyecek adam olmayan birine aşık  olmazdım ben . En başta kendime yakıştıramazdım.
Bir iki adım gittim ve aramızdaki mesafeyi kapattım . Ellerini cebine koydu ve bana bakmaya devam etti .
Zaten ne zaman ona baksam dikkatini bana veriyordu.

"Aşık olabileceğim kadar iyi biri değilsin KESKİN "

Keskin kısmına vurgu yapmıştım. Evet iyi biri değildi . Evet bende iyi biri değildim . Çete lideri bir kızdan ne beklersin ki . Ama ben iyi birine aşık olabilirim.  Miraça aşık olmam mümkün değil. Hayır yani olamaz. Tanrım artık deliriyorum. Ona aşık olmam imkansız. Peki kalbimin hızla atmasını kim açıklayacak.

"Neden hayal . Neden herkes tek gecelik bir ilişki için ya da param için benimle oluyor . Neden kimse bana aşık olmuyor ".

Su anki halı içler acısıydı . Gözlerimin dolmaya başladığını hissettim . İnu için  ağlayacaktım . Geçekten bütün buları yaşamışmıydı . Ben olsam dayanamazdım heralde . Biri seninle ya paran için , ya da tek gecelik bir şey için seninle birlikte oluyor. Miraç gerçekten acınası bir halde . Bana yapılsa kendime zarar verebilirdim.

Yanına yaklaştım . Elimi omzuna koydum beli de yapmamam gerekiyordu bilmiyorum. Ama ben yapacaktım. Annem bana böyle öğretti. Yardıma ihtiyacı olan birine yardım et diyerek büyüttü beni . Bende öyle yapacaktım . Annemin izinden gidecektim. Her ne kadar kötü bir olsam bile .

" Belki de bir gün miraç .... Ogün geldiğinde , seni gerçekten seven biri çıkar karşına ".

Benim belimden tuttu ve kendine çekti . Geri gidip sırtımi duvara çarptı yine . Neden yine aynı şey oluyor. Ben birilerine yardım etmek istedikce onlar neden bana böyle yaklaşıyor.
Ve en önemlisi.

İki çete lideri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin