büyük gerçek

188 6 0
                                    

Merhaba canlarım arkadaşlarım kardeşlerim :):):)

Kitabımı okuduğunuz için teşekkür ederim hepinize .

İnşallah kitabı okuyup bitirdikten sonra oy verip yorum yapmayı unutmazsınız ....

Eğer kitapta şurası şöyle olsun dediğiniz veya gelecek bölümlerde aklınızda olan eklememi istediğiniz bir yer varsa yorumlarda belirtin lütfen . Sizin için elimden geldiğince ekleme yapmaya çalışacağım...

İyi okumalar .....

_________

Kızın yüzünden gözlerimi tek saniye bile ayırmadan arkamdan gelen sese odaklandım . Bu ses beni istemsiz bir şekilde heyecanlandırıyordu . Yavaş bir ritimle arkama dönüp son yaşananlardan sonra kaçtığım insanın yüzüne baktım . Oda aynı ifadeyi takınmış bir halde bana bakıyordu. Ne yapmam veya ne demem konusunda hiçbir fikrim yoktu.

"Senin burada ne işin var "

Miraç Serkanı omzundan itip yanıma geldi . Hilal denilen kızın ve benim iki adım önümüzde durdu . Yüzüne yakından bakmak ve incelemek ......
Çok farklıydı.

"Hemen buradan git sahte kül kedisi"

Ne diyeceğimi bilemez bir halde yüzüne bakakaldım . Bana emir vermesini geçtim , neden böyle bir şey dediğine takıldı kafam . Herşey bir kenara , bana emir vermesi farklı hissettirmişti .

"Sen bana emir veremezsin"

"Peki o zaman buradan gider misiniz?"

Yumruğumu sıkıp gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım.

"Miraç siktir git !"

"Hayal sana git dedim "

Serkan geldi ve önüme geçti . Sanırım beni korumaya çalışıyordu.

"Bencede siktir git Miraç "

Miraçın sinirleri zorlanmaya başlamıştı sanırım . Bakalım neler olacak.

"Sen karışma Serkan "

Miraç elini Serkanın​ omzuna koyup söyleyince Serkan miraçın yüzüne sıkı bir yumruk attı . İşte bunu bende beklemiyordum.

"Sikerim belanı da senide . Sen kimsin de hayale emir veriyorsun !"

O sırada yanımızda duran ve içinden çıkan miraçın çetesi çoktan yanımıza gelmişlerdi. Melisa , Sezgin , Buğra. Ve kader .

Miraç serkani üzerinden atıp ayağa kalktı . Dudağındaki kanı tek hamle ile silip sinirle soludu.

"Hayalden sanane Serkan . Sana noluyor!"

Serkan etrafına bakmadan devam etti. Sanırım miraçın çetesinin geldiğini görmemişti.

"Dokunmayacaksın hayale . Yanından bile geçmeyeceksin duydunmu beni!"

Melisa aniden düşüp bayılınca herkes ona döndü. Hilal denilen kız gözlerini devirip arabaya doğru yöneldi.

"Iyyyy bunlar da bu fakirler gibi olmuş . Sokak ortasında bayılmalar falan . Miraç bebeğim seninle sonra görüşürüz!*

Kız eteğini olabildiğince açık da bırakıp kalçasını kıvırarak arabaya bindi ve gitti. Bir dakka .

Miraçla sonra görüşürüz derken.

Sanane hayal !!

Serkan herkesten önce koşup Melisanın yanına koştu. Normalde ölüyor olsa dönüp bakmayacağı kişinin yanına . Melisanın yanına . Burada birşeyler dönüyor ama ne !!

İki çete lideri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin